پیشنهاد عجیب میلیاردی برای ژنرال قلعه نویی

میر قلعه نویی سال خوبی را در فوتبال پشت سر می گذارد. او نتایج درخشانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تیم تراکتورسازی گرفته و باعث شده تا نه تنها خود تراکتورسازان، بلکه تیم های دیگری هم در لیگ برتر برای فصل بعد به سرمربی سابق آبی ها پیشنهادات قابل ملاحظه ای بدهند. شاید به همین دلیل باشد که قلعه نویی هنوز با قاطعیت پاسخ روشن و مثبتی به پیشنهادات تراکتورسازی نداده است.

 

اما بد نیست بدانید که در این میان، یک تیم لیگ یکی که برای فصل آینده نیز همچنان در لیگ یک باقی خواهد ماند، یک پیشنهاد عجیب و سنگین به  قلعه نویی داده. پیشنهادی که شاید منجر به اغوا شدن سرمربی  تراکتورسازی هم بشود.

 

شنیده می شود که مسئولین تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل که ارتباط بسیار صمیمانه ای با قلعه نویی داشته و از همان ابتدا شایعاتی در مورد حضور قلعه نویی در بابل در صورت صعود این تیم به لیگ برتر شنیده می شد، در این فصل به رغم این که شانس کمی برای صعود دارند، برای فصل آینده یک پیشنهاد مالی بسیار سنگین به قلعه نویی داده اند.

 

بر این اساس رقم پیشنهادی بابلی ها آنچنان بالاست که شاید باعث شود قلعه نویی قید حضور در لیگ برتر را زده و فصل بعد با تیم خونه به خونه در لیگ دسته اول فعالیت کند.