اولویت های تاج در فدراسیون فوتبال

مهدی تاج درباره انتخابش به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به‌هر حال ما با اعضای مجمع هشت سال کار کرده بودیم و هر سال به‌صورت میانگین دو مجمع را با یکدیگر داشتیم، به‌طوری که دیروز هفدهمین مجمع برگزار شد و براساس همین شناخت نیز پیش‌بینی می‌شد که دوستان محبت داشته باشند و رأی بدهند. امیدوارم بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

وی افزود: از دیروز کار خود را آغاز کردیم. من با مسائل فدراسیون فوتبال بیگانه نیستم. ضمن اینکه دیروز هم اولین جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دادیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره اولویت‌هایش گفت: ما دو اولویت داریم: اولویت اول اقتصادی کردن و در واقع راه‌اندازی سازمان اقتصادی فوتبال است. شاید اگر به فوتبال کمک شود، فوتبال هم کمک‌دِه باشد. اولویت بعدی هم تیم ملی در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی است. همه رقبا در حال کار کردن هستند و ما هم باید تلاش کنیم. در خصوص رده پایه هم باشگاه‌ها باید به این مسئله بپردازند تا اتفاقات خوبی بیفتد.

تاج عنوان کرد: نوع کار در فدراسیون با سازمان لیگ فرق می‌کند. در سازمان لیگ باید اطلاع رسانی زیادی صورت می‌گرفت. حالا هم مسئله صحیح آن است که فدراسیون سخنگو داشته باشند و او به موقع پاسخ مسائل را بدهد.