پرسپولیس با دو گل برنده بازی امروز است

علی اکبرطاهری ساعاتی قبل از دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد درباره حضورش در تبریز اظهار داشت: قرار بود دیروز بیایم اما به خاطر یکسری مسائل در باشگاه نتوانستم دیروز تیم را همراهی کنم. امروز صبح توفیق حاصل شد و پیش بچه ها هستم.

وی ادامه داد: بازی گذشته امیدوار بودیم که با نتیجه خوبی تمام شود و با خیال راحت تر دو بازی های آخر را انجام دهیم ولی امروز انشاالله بچه ها با تمام توانشان به زمین می روند و نتیجه خوبی رقم می زنند. قبل از همه هواداران عزیز خوشحال شوند و بعد هم به قهرمانی نزدیک تر می شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی اش از این بازی تصریح کرد: بحث پیش بینی چون من قلبی می گویم و بحث فوتبالی نیست و چون پرسپولیس را خیلی دوست دارم، همیشه برایش برد می خواهم. انشاالله دو بر یک یا دو بر صفر برنده بشویم.

طاهری در پایان گفت: اگر قشنگ نگاه کنیم می توانیم بگوییم که سال بعد جزو تیم هایی هستیم که در قهرمانی آسیا مسابقه می دهیم. این یک موفقیت خوبی است که ما سهمیه را کسب کردیم ولی برای خوشحال کردن عزیزان مان داریم قهرمانی را دنبال می کنیم. امیدوارم این دو گام آخر را محکم تر برداریم و من می خواهم بیشتر از هر چیزی خنده روی لب هواداران باشد.