رحمتی مسئول اتفاقات زشتی است که برای ژنرال افتاد

امیر عرب درباره اتفاقات بازی استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز و فحاشی هایی که علیه امیر قلعه نویی صورت گرفت، اظهار داشت: «ابتدا باید بگویم من و تمام خانواده ام استقلالی هستیم و اصلا دوست نداشتیم و نداریم که استقلال شکست بخورد. متاسفانه این اتفاق رخ داد و تیم محبوب مان از کورس قهرمانی جا ماند. اما باید بدانیم باید به تیم های حال حاضر خود هم تعهد داشته باشیم.»

 

وی در ادامه افزود: «اتفاقاتی که برای قلعه نویی افتاد بسیار تاسف برانگیز بود. من برای غربت او بسیار زجر کشیدم و ناراحت شدم. مهدی رحمتی به این اتفاق کمک کرد. من با او ارتباط خوبی دارم اما مشخص بود که از ابتدای بازی عصبی است. متاسفانه همیشه هم او این قدر زود عصبانی می شود که اگر این خصلت خودش را کنار بگذارد بهترین دروازه بان ایران که نه، بهترین دروازه بان آسیا خواهد شد. بعد از ماجرای رحمتی و قلعه نویی هم جمعیت شانتاژ شد و اتفاقات زشتی که خودتان می دانید رخ داد.»

 

معاون سابق اجرایی باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: «این حق قلعه نویی نبود. او برای استقلال افتخارات زیادی را به دست آورده است. به جای اینکه از او تجلیل و تقدیر کنند به او فحاشی کردند. من چهار سال معاون اجرایی، اقتصادی و بازرسی باشگاه استقلال بودم. همیشه تاکید می کردیم هر گاه مقابل تیمی بازی داریم که نفری از استقلال در آن تیم حضور دارد حداقل برای یک یا دو دقیقه تشویق شود و حتی از آن نفر در صورت امکان تجلیل به عمل آید. این اتفاق در زمان آقایان فتح الله زاده و افشارزاده رخ داد اما در بازی استقلال و تراکتور نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه استادیوم 80 دقیقه علیه امیر قلعه نویی شعار داد و رحمتی مسبب این امر بود.»

 

وی همچنین بیان داشت: «این روزگار می چرخد. روزی مهدی رحمتی سرمربی می شود و یک بازیکن جلویش در می آید. اگر الان احترام گذاشتید بعدا هم احترام می بینید. من از دو اتفاق بسیار متاسف شدم. یکی غربت قلعه نویی و دیگری جا ماندن استقلال از کورس قهرمانی.»

 

معاون اجرایی اسبق استقلال درباره عذرخواهی اینستاگرامی رحمتی توضیح داد: «نمی دانم چه بگویم. شاید رحمتی هم در فشار بوده است. اصولا سید این طور آدمی هم نیست که بخواهد این طور از کوره در برود. اما اتفاقی بدی افتاد. پرسپولیسی ها در شرایط مشابه مربی اسبق خود را تشویق کردند اما قلعه نویی با این همه افتخارآفرینی فحش خورد. از شدت ناراحتی دو شب است که نخوابیدم. باشگاه استقلال باید از دل قلعه نویی در بیاورد.»

 

عرب در پایان درباره اظهارات دیشب فرزاد مجیدی در برنامه 90 مبنی بر اینکه افراد کت و شلواری کنار امیر قلعه نویی مسبب این اتفاقات بودند گفت: «اول باید بگویم الگوی ما در مد و به روز بودن فرهاد مجیدی است. به شخصه خود من از فرهاد یاد می گیرم که چگونه لباس بپوشم. در ضمن رابطه ام با فرهاد و فرزاد مجیدی بسیار خوب است. مطمئن باشید فرد مورد نظر او من نبودم و می دانم که چه کسی است. اتفاقا من کمک کردم تا قائله ختم شود. با خود فرزاد هم صحبت کردم. می خواهم در پایان از کادر فنی استقلال، پرویز مظلومی، سیروس دین محمدی و مجید صالح تشکر کنم که رفتار بسیار خوبی از خودشان نشان دادند.»