من که از استقلال رفتم پس چرا حاشیه نرفته است؟

جاسم کرار که در ایران به سر می برد درباره آخرین وضعیت طلبش  از استقلال اظهار داشت: متاسفانه هنوز پولم را نداده اند. افشارزاده به من قول داد اما به قولش عمل نکرد. می خواهم از صاحب هتلی که ماشینم در آنجا بود و آن را بردند شکایت کنم. 

وی درباره آخرین وضعیت خودش خاطرنشان کرد: خداراشکر در تیم نفت عراق شرایط خوبی دارم و اینجا در آرامش کامل به سر می برم. 

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به این صحبت که می گفتند او فقط برای استقلال حاشیه درست کرد؛ بیان داشت: من می گفتم پولم را بدهید اما این کار را نمی کردند. من یک خارجی بودم و آمده بودم به ایران تا پول در بیاورم. برخی از بازیکنان به مسوولان خط می دادند تا به من پول ندهند و می گفتند بازیکنانی مثل ابراهیمی را در تیم داریم و نیازی به کرار نیست. من می خواهم بدانم الان که من در استقلال نیستم چرا این تیم  حاشیه دارد و چرا تیم کنونی ام، نفت هیچ حاشیه ای ندارد. 

وی در ادامه از علاقه اش به استقلال گفت و تصریح کرد: من همچنان هم استقلال و هوادارانش را دوست دارم. در جریان نتایج اخیر این تیم هستم. متاسفانه فقط یک نیمه از دربی را دیدم و بعد به خاطر اینکه تمرین داشتم دیگر نتوانستم ادامه بازی را مشاهده کنم. وقتی فهمیدم 4بر2 استقلال بازی را واگذار کرده است اعصابم خرد شد. به تازگی هم که 3بر2 به تراکتور باختند. از طرفی به نظرم این دو باخت لازم بود نه به خاطر هواداران بلکه به خاطر مسوولان و مدیران باشگاه که بدانند چه اشتباهی کردند. 

کرار در پایان در پاسخ به این سوال که دوست دارد دوباره به ایران برگردد یا خیر،  گفت: انشاالله سال آینده دوباره به ایران برمی گردم و اینجا بازی می کنم.