بازیکنان پرسپولیس تاکتیک پروفسور را تمرین کردند

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در حالی آخرین تمرین جدی و تاکتیکی خود را در زمین شماره دو آزادی برگزار کردند که شرایط مصدومان این تیم به بهبودی نزدیک شده و آنها شرایط مناسبی برای دیدار با راه آهن دارند.

 

بازیکنان با صحبت های برانکو ایوانکوویچ خود را مهیای انجام تمرین کردند و با روحیه بالا مهیای انجام آیتم های مدنظر او شدند.

 

* تمرین بدون غایب و از ساعت 11 با سوت برانکو آغاز شد و آنها در ابتدا به صحبت های سرمربی کروات خود گوش دادند تا برای انجام آیتم ها آماده شوند.

 

* از جمع چهار مصدوم پرسپولیس طی روزهای گذشته، محسن بنگر، میلاد کمندانی و رضا خالقی فر در تمرینات گروهی حاضر شدند و بدون مشکل پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

 

* مهرداد کفشگری در حال حاضر تنها مصدوم سرخپوشان محسوب می شود که امروز نیز به فیزیوتراپی پرداخت و قادر به همراهی این تیم در دیدار با راه آهن نخواهد بود.

 

* بازیکنان در ادامه بعد از گرم کردن زیر نظر مارکو برای انجام آیتم های تاکتیکی برانکو آماده شدند. کار با توپ و کارهای تاکتیکی بخش بعدی تمرین پرسپولیس بود که برانکو نظارت ویژه ای روی آن داشت.

 

* برانکو در ادامه تمرین، تاکتیک مدنظر خود را با توجه به شماتیک راه آهن در زمین پیاده کرد تا بازیکنان با شرایط بازی روز جمعه آشنا شوند.

 

* در پایان تمرین امروز، بازیکنان به انجام تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند و کری داغی بین آنها برای عبور توپ از مانع و گل کردن ان به وجود آمد.

 

* آمادگی بالای روحی و بدنی بازیکنان، موجب رضایت کادرفنی بود و سرخپوشان یکی از باانگیزه ترین تمرین خود را امروز برگزار کردند.

 

پرسپولیس فردا آخرین تمرین سبک خود را برگزار خواهند کرد و روز جمعه نیز به دیدار راه آهن خواهد رفت.