میناوند: مردم بابل ما را ببخشند که تلاشمان جواب نداد

مهرداد میناوند پس از عدم صعود خونه به خونه به لیگ برتر  می گوید: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم اما به هر حال نشد. جا دارد از مردم خوب بابل که یکسال در انتظار صعود تیم بودند، عذرخواهی کنم. البته عذرخواهی دردی دوا نمی کند اما بدانند که ما تلاشمان را انجام دادیم.

 

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من برای اکبر میثاقیان تاسف می خورم که باعث نابودی دو تیم خونه به خونه و مس کرمان شد. او تیمی که خودش بسته بود را وسط فصل رها کرد و به مس رفت که هر دو تیم کارشان سخت شد. برایم جالب است چنین آدمی از همین حالا برای فصل بعد هم 4، 5 پیشنهاد مربیگری دارد. امیدوارم با حضور تاج همه با هم کمک کنیم تا این ناپاکی ها از فوتبال دور شوند.

 

میناوند در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند: میثاقیان و مولایی فوتبال ایران را نابود کرده اند. من نمی دانم داستان چیست که مولایی هر چند وقت یکبار محروم می‌شود و دوباره برمی گردد. او با این اقداماتش به ضرر فوتبال کار می کند و فقط می توانم بگویم متاسف هستم.

 

مربی خونه به خونه همچنین می گوید: البته قطعا همه تقصیرات گردن میثاقیان نیست. ما هم در این چند بازی تلاش کردیم. بازی های بدی هم انجام ندادیم اما مشکل عمده ما گلزنی بود. امیدوارم مردم بابل ما را ببخشند.

 

میناوند در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می افزاید: برای عبدالله ویسی احترام زیاد قائل هستم و اعتقاد دارد او جزو بهترین مربیان ایران است. استقلال خوزستان به خوبی تا اینجای جدول بالا آمده اما فکر می کنم پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد. امیدوارم همه تیم ها با شرافت بازی کنند. از علی دایی و یحیی گل محمدی هم می خواهند با شرافت به میدان بروند تا انشاءالله پرسپولیس با برد پرگل مقابل راه آهن به هدفی که دارد، دست پیدا کند.