حمیدرضا علی عسگری در مورد شکست مقابل ذوب آهن گفت: متاسفانه بازی را در نیمه دوم از دست دادیم نیمه اول خیلی خوب بودیم. به دلیل شرایطی که در جدول داریم بچه ها یک مقدار استرس داشتند ولی فکر می کنم لایق این نتیجه نبودیم درست است که نیمه دوم بد بازی کردیم ولی می توانستیم نتیجه بهتری از این بگیریم. امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه کسب شده در این بازی را جبران کنیم.

 

او درباره حساسیت بالای بازی های لیگ ادامه داد: شرایط بسیار حساس شده لیگ خیلی جذاب است. در پایین و بالای جدول معلوم نیست  قرار است چه اتفاقی رخ دهد. نتایج لیگ یک را هم دنبال می کنم آنجا هم شرایط همینطور است امیدوارم نتایج لیگ ایران همیشه همینطور جذاب باشد. امسال واقعا رقابت خیلی تنگاتنگ است امیدوارم ما هم بتوانیم با یک بازی خوب ماندنمان را جشن بگیریم.

 

این بازیکن که قبلا پیراهن سرخپوشان تهران برتن می کرده در مورد اینکه پرسپولیس در شرف قهرمانی است و آیا این اتفاق برای این تیم رخ می دهد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می کنم پرسپولیس قهرمان می شود چون لایقش هم هست، استقلال در نیم فصل دوم نتایج بدی گرفت و چنین تیمی با این شرایط نمی تواند قهرمان شود ولی پرسپولیس و همچنین استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارند. از طرفی باید بگویم آقای ویسی تیم استقلال خوزستان را خیلی خوب جمع و جور کرده و واقعا صدرنشینی این تیم ارزشمند است، اما من حس می کنم که جام برای پرسپولیس است.

 

وی در مورد عملکرد خودش در نیم فصل دوم نظرش را اینطور بیان کرد: من نیم فصل را به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم اما نیم فصل دوم بد کار نکردم. فقط امیدوارم بتوانیم با یک خاطره خوب فصل را تمام کنیم.

 

وقتی از هافبک سیاه جامگان مشهد سوال شد به نظرش اشتباه داوری روی نتیجه تیمش تاثیرگذاشته ادامه داد: خیلی بیشتر از خیلی روی بازی های ما اثرگذار بوده و متاسفانه در این شرایط بد ما اشتباهات تاثیرگذار داوری به تیم ما لطمه می زند. اشتباه همیشه پیش می اید اما بحث من این همیشه به ضرر ما است و یک بار نشده که در این مدت به ضرر تیم حریف باشد و این حرف من نیست و حرف تمام تیم است. من هیچ موقع تهت نمی زنم واقعا خودم داوران لیگ را دوست دارم اما سوال من این است که چرا این ضرر فقط برای تیم ماست. امیدوارم بازی خوبی ببینیم.

 

علی عسگری در پایان خطاب به تماشاگرانشان افزود: امیدوارم مشهدی به استادیوم بیایند و به کمک آنها بتوانیم این بازی را که حکم فینال را دارد پیروز شویم. هوادارانمان کم لطفی کردند. تعدادی از تماشاگران هستند که هر بازی به استادیوم می آیند ولی ما انتظار بیشتری از هواداران مشهدی داریم. درست است که استادیوم خارج از شهر و رفت و آمد سخت است اما آنها باید بیایند و حمایت کنند حیف است این تیم در لیگ برتر نماند و سهمیه از استان خارج شود.