لژیونر نشوم به پرسپولیسی شدن فکر می کنم

ستاره ملی پوش نفت تهران که در فصل جاری و نیم فصل نیز زمزمه های حضورش در جمع سرخابی ها شنیده می شود، امیدوار است فصل بعدی را در خارج از فوتبال ایران به بازی بپردازد و حداقل از نظر مالی بتواند شرایط مناسبی برای خودش ایجاد کند. او در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط این روزهای نفت و فروش این تیم می‌گوید: در حال حاضر شرایط خوب است. بعد از صحبت هایی که آقای قنبرزاده با بازیکنان داشتند و کاملا صادقانه با ما صحبت کردند همه ما به دنبال این هستیم تا فصل را با برد به پایان برسانیم. آقای قنبرزاده به ما گفتند در حال حاضر آه در بساط ندارد و نامه ای از بالا برای فروش این تیم آمده است و طی یکی دو ماه آینده با طی شدن مراحل واگذاری همه بازیکنان به حق و حقوق خود خواهند رسید.

 

وحید امیری ادامه داد: با این شرایط در حال حاضر بیخیال این اتفاقات شدیم و این مسائل کاملا طبیعی است. خیلی از بازیکنان 5-6 سال طلب دارند. همه ما راضی هستیم که حداقل طی یکی دو ماه آینده مطالبات مان پرداخت شود و از این اعصاب خردی‌ها رها شویم. در حال حاضر هم چاره ای نیست و باید با یک برد خوب لیگ را به پایان برسانیم.

 

شماره 10 نفت تهران درباره آینده فوتبالی اش گفت: مدیربرنامه هایم در حال رایزنی برای حضورم در خارج از کشور است و گزینه ها را بررسی می کند و در صورت جمع بندی دوست دارم فوتبالم را خارج از ایران دنبال کنم.

 

وی در واکنش به این سوال که با توجه به شرایط سنی اش فکر نمی کند خروج از ایران به ضرر او تمام شود گفت: اصلا اینطور نیست. درست است که سنم بالاست اما در زمین نشان داده ام که با تلاش و دوندگی می توان به همه چیز رسید. همه چیز بستگی به خودم دارد و می خواهم این اتفاق را در زندگی ام تجربه کنم.

 

امیری در مورد اینکه دریافتی اش از نفت تهران نسبت به قابلیت های فنی اش رقم کمی بوده گفت: به هرحال این قراردادی بود که خودم سه فصل پیش امضا کردم. آدم کم توقعی نیستم و البته لطف نفت را هم فراموش نمی کنم. من از نفت به این سطح رسیدم و پیراهن تیم ملی را هم برتن کردم و شناخته شدم. روز اولی که به نفت آمدم هم کاپیتان تیم به من همین را گفت که ممکن است طی یک سال همه چیز تغییر کند و باید جنبه آن را به دست آورم. خوشبختانه اکنون نیز الحاقیه ای در قراردادم قرار داده اند و باید ببینیم چه می شود.

 

او در مورد شانس قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری نیز گفت: با توجه به شرایط تیم ها به نظرم شانس استقلال خوزستان و پرسپولیس بیشتر از استقلال است. به هرحال شرایط سخت است. امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد و در طول فصل مرارت و زحمت کشیده به نتیجه برسد. اکنون شرایط تیم پرسپولیس دست خودش است و آنها نیز می توانند شانس زیادی برای خود قائل باشند.

 

امیری در مورد اینکه گل او به پرسپولیس این تیم را در خطر از دست دادن جام قرار داده است گفت: فوتبال بازی جوانمردانه ای است و هر دو تیم 90 دقیقه فوتبال جوانمردانه را به نمایش گذاشتند و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کردند. ما فقط برای آبروی خودمان و شخصیت تیمی برابر این تیم به میدان رفتیم و می خواستیم شانس آسیایی شدن را حفظ کنیم. پرسپولیس چندین هفته نباخته بود و انگیزه زیادی همه بازیکنان داشتند تا خود را اثبات کنند. برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم و باز هم می گویم ما به دنبال بازی جوانمردانه بودیم.

 

وحید امیری در پایان در مورد اینکه در صورت عدم لژیونر شدن اولویتش با کدام تیم داخلی خواهد بود گفت: همانطور که گفتم تمرکزم روی این است که فوتبالم را در خارج دنبال کنم و اگر چنین چیزی قسمت نشد اولویت من تیمی خواهد بود که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و از نظر فنی و تاکتیکی شرایط مناسبی داشته باشد. به هرحال جنبه های مالی نیز در انتخاب تیم بعدی ام موثر است و باید ببنیم خدا چه می خواهد.