تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اهواز امروز در حالی از ساعت 18 امروز در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

برخلاف ادعای سرمربی تیم استقلال اهواز در نشست خبری پیش از بازی مبنی بر اینکه تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی به میدان نمی‌رود کاروان این تیم حتی قبل از تیم میزبان در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

علی حمودی بازیکن تیم تراکتورسازی قبل از ورود بازیکنان به زمین با دوربین یکی از عکاسان به عکاسی پرداخت.

بازیکنان دو تیم دست نوشته‌ای داشتند که روز جوان را تبریک گفته بود.

با وجود اینکه هواداران تراکتورسازی تا یک ساعت قبل از شروع مسابقه استقبال اندکی از بازی داشتند با نزدیک‌تر شدن به زمان مسابقه بر تعدادشان افزوده شد و سکوهای ورزشگاه را پر کردند.

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام روز آرامی را سپری می‌کند و فقط 4 خبرنگار در این جایگاه حضور دارند.

امیر قلعه‌نویی به رسم میهمان‌نوازی به سمت نیمکت استقلال اهواز رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

هواداران تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم را به شدت تشویق کردند.

به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم رضا حسن‌زاده بازیکن اسبق تیم تراکتورسازی بازیکنان دو تیم طی مراسمی با دسته گل یاد و خاطره این ورزشکار را زنده کردند.

بختیار رحمانی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال اهواز رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد. در سوی مقابل نیز دانیال موسوی به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفت و با قلعه نویی و نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه زمین‌های خود را تعویض کردند که این کار عکاسان را با مشکل رو به رو کرد و آن‌ها مجبور به تعویض جای خود شدند تا به سمت پشت نیمکت استقلال بروند.