شکست سپاهان مقابل پدیده در پایان نیمه نخست

 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هم‌ زمان رأس ساعت 18 شروع شد که در یک دیدار تشریفاتی دو تیم سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در ورزشگاه فولادشهر در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان نیمه اول نماینده مشهد با تک گل فریبرز گرامی در دقیقه 5 پیروز به رختکن رفت.

در این بازی که تیم سپاهان با خیل زیاد بازیکن مصدوم و محروم روبه‌رو است برخلاف گل دقایقی ابتدایی بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت هم بر روی دروازه حریف خلق کرد اما سیدمحمد عظیم منوچهری در نوک پیکان حمله طلایی‌پوشان در نبود خلعتبری و شیمبا کاری را از پیش نبرد.

البته تیم پدیده هم بر روی ضد حملات چند موقعیت را خلق کرد که با بی‌دقتی و عکس‌العمل‌های رحمان احمدی مواجه شد.

3 امتیاز این بازی برای دو تیم تنها تعیین کننده جایگاه آنها در جدول است و پیروزی در این دیدار می‌تواند رتبه تک‌رقمی را برای برنده دیدار به ارمغان بیاورد.

سپاهان که در این فصل اصلاً در قواره مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشده بود امیدوار است در نیمه دوم بتواند با کسب پیروزی حداقل فصل را با یک رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.

حواشی:

* بازیکنان سپاهان در بدو ورود به زمین بنر تسلیتی را برای پدر عبدالله کرمی حمل کردند؛ گفتنی است روز گذشته پدر مدافع تیم سپاهان دار فانی را وداع گفت و به همین دلیل امروز در ترکیب تیمش غایب است. همچنین در ابتدای بازی بازیکنان هر دو تیم با یک دقیقه سکوت بازی را آغاز کردند.

* تیم پدیده مشهد که در این فصل فراز و نشیبی روبه‌رو بود در ابتدای این بازی تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان به حلقه اتحاد وسط زمین پیوستند.

* از آنجایی که تمامی بازی‌ها باید رأس ساعت 18 شروع می‌شد، دیدار دو تیم سپاهان و پدیده چند دقیقه زودتر آغاز شد.

* این فصل که سپاهان دور از انتظار ظاهر شده بود آخرین بازی لیگش را به عنوان کم تماشاگرترین بازی تجربه کرد.