پرتاب سنگ به سمت سرپرست ذوب‌آهن

 استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند .نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* بازیکنان ذوب‌آهن در چند صحنه خودشان را به زمین انداختند که هواداران استقلال خوزستان اعتقاد داشتند آنها برای وقت‌کشی این اقدامات را انجام می‌دهند. در دقیقه 31 بازی عبدالله ویسی نسبت به عملکرد یکی از بازیکنانش اعتراض داشت و با خروج از محوطه فنی به او اعتراض می‌کرد.

* میثم دورقی در اواخر نیمه اول دچار مصدومیت شد و از میدان بیرون آمد. او در حالی که به شدت احساس درد می‌کرد، با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.

* در اواخر نیمه اول یحیی گل‌محمدی نسبت به موضوعی به داور به شدت اعتراض کرد که در همین حین هواداران نسبت به سرمربی ذوب‌آهن به شدت فحاشی کردند.

* هنگامی که گل محمدی در حال اعتراض به داور بود محمدعلی شجاعی در کنار او حاضر شد و در همین حین به نظر می‌رسید شی به سمت او پرتاب شده و سرپرست ذوب‌آهن روی زمین افتاد البته هواداران استقلال اهواز اعتقاد داشتند او در حال تمارض است.

* در چند صحنه از بازی هواداران استقلال خوزستان به درون زمین یخ و بطری‌های آب پرتاب کردند.

* بعد از به صدا در‌آمدن سوت نیمه اول بازیکنان ذوب‌آهن از ترس اینکه به آنها شی پرتاب نکنند به سمت تونل می‌دویدند و در این بین شجاعی سرپرست ذوب‌آهن به شدت به علی طرفی بابت پرتاب شی به درون زمین اعتراض کرد. طرفی عضو هیأت فوتبال خوزستان است. در بین دو نیمه مسئولان برگزارکنندگان مسابقات با تدارک دیدن برنامه‌های فرهنگی موسیقی زنده برای هواداران اجرا کردند.