تیم تراکتورسازی در آخرین دیدار لیگ بر‌تر از ساعت 18 به مصاف تیم استقلال اهواز رفته است.

در نیمه نخست این دیدار تیم تراکتورسازی از‌‌ همان دقایق نخست توپ و میدان را در دست گرفت و توانست فرصت‌های خوبی روی دروازه مرادیان ایجاد کند تا به نتیجه مورد نظر خود دست یابد.

در دقیقه 33 مسابقه تیم تراکتورسازی به یک کرنر دست پیدا کرد که ارسال بختیار رحمانی به فرزاد حاتمی رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را در مقابل دروازه به آلویس نانگ رساند که وی نخستین گل مسابقه را به سود تیم میزبان به ثمر رساند.

پس از این گل سرخ پوشان موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتند تا اینکه سانتر محمد ایران پوریان با ضربه سر فرزاد حاتمی در دقیقه 44 وارد دروازه تیم می‌ه‌مان شد تا نتیجه با 2 گل به سود تراکتورسازی در جریان باشد.

در ادامه سرخ پوشان یک فرصت دیگر داشتند که نتوانستند به گل برسند و نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم سرخ پوشان تبریزی پیش کشیدند تا اختلاف گل را بیشتر کنند و با تفاضل گل بیشتری به برتری برسند تا بتوانند در صورت شکست استقلال تهران جای این تیم را در رتبه سوم جدول بگیرند و سهمیه آسیایی خود را برای سال آینده تضمین کنند.

در دقیقه 64 سعید آقایی در یک ضد حمله صاحب توپ شد و توپ را به نانگ داد که وی نتوانست در مقابل دروازه توپ را دریافت کند و این توپ به فرزاد حاتمی رسید تا او گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

حملات سرخ پوشان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80 شاهین ثاقبی چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا با این نتیجه منتظر شکست استقلال بمانند تا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

دیدار استقلال تهران و صبای قم یک بر یک مساوی است.