سپاهان فصل را با شکست به پایان رساند

 عصر امروز هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بین دو تیم پدیده مشهد و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم این نماینده مشهد بود که توانست شکست دیگر را به تیم سپاهان تحمیل کند.

این بازی که 3 امتیاز آن برای دو تیم تنها برای کسب رتبه تک رقمی ارزش داشت، هر دو تیم با ترکیب جدید و متفاوتی پا به میدان گذاشته بودند.

تیم سپاهان که در این بازی چند بازیکن اصلی خودش را به دلیل محرومیت و مصدومیت همراه نداشت بازی را در نیمه اول بهتر بازی کرد اما در دقیقه 5 دروازه‌اش را باز شده مشاهده کرد.

در ادامه تیم سپاهان این شانس را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما در امر گلزنی با نبودن مهاجمان اصلی‌اش ناکام بود تا در نیمه اول با نتیجه همان تک گل به پایان برسد.

سرمربیان دو تیم در ابتدای نیمه دوم 2 بازیکن خود را تعویض کردند تا فرصت بازی کردن در مسابقات لیگ را به بازیکنان جوان‌شان بدهند.

طلایی‌پوشان در نیمه دوم باز هم حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما همانند نیمه اول نتوانستند قفل دروازه‌ علیرضا حیدری را بشکنند.

تیم پدیده مشهد که بر روی ضد حملات بهتر عمل کرده بود توسط محسن یوسفی در دقیقه 67 به گل دوم رسید و در پایان این بازی با نتیجه 2 بر صفر به اتمام رسید.

سپاهان که در این فصل عملکردی متفاوت را در لیگ ارائه کرده بود با این شکست رتبه تک رقمی را هم از دست داد و بدترین فصل حضورش در مسابقات لیگ برتر را به اتمام رساند.

حواشی:

* تمامی هواداران و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر به دنبال نتایج سایر دیدارها بودند تا ببینند کدام تیم جام پانزدهم را بالای سر خواهد بود.

* این بازی کم‌ تماشاگرترین بازی سپاهان در فصل پانزدهم بود و کمتر از 300 نفر از این بازی دیدن کردند.

* در پایان بازی عده‌ای از هواداران برعلیه اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان شعار سر دادند.