برانکو: قهرمانی را با استقلال‌خوزستان تقسیم کردیم

برانکو ایوانکوویچ بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بعد از پیروزی مقابل راه آهن گفت: قبل از هر چیز بابت تشویق تشکر می کنم. مطمئن هستم که در طول فصل از بازیهای ما لذت بردید. قبل از هر چیز به استقلال خوزستان تبریک می گویم. کل فصل خوب بازی کردن استحقاق قهرمانی را داشتند. طبیعی است که ناراحت هستم که قهرمان نشدیم اما در هر حال باشگاه ما در طول فصل نتایج درخشانی کسب کردیم.

وی افزود: در نیمه اول بازیکنانم صبور نبودند. ما در طول فصل خوب بودیم و قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم. ما نیمه دوم موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم. اما هیجان و شوق باعث شد که به خاطر یک اشتباه یک گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل بسیار عالی را پشت سرگذاشت. الان در ابتدای هدفی هستیم که پیش روی خودمان داشتیم. نتایج این فصل چراغ راه آینده ماست.

برانکو در مورد از دست دادن فرصت ها توسط بازیکنانش گفت: متاسفانه شانس های زیادی از دست دادیم. خودتان دیدید که راه آهن در طول ۹۰ دقیقه در زمین خودش بود. وقتی فرصت ها را به گل تبدیل نکنیم سخت می شود به نتیجه رسید. وقتی که دو گل زده بودیم عالیشاه می توانست گل سوم را هم بزند اما موفق به این کار نشد.

وی در مورد اینکه چرا از احمد نوراللهی دقایق بیشتری استفاده نکردید گفت: بازیها برخی اوقات تغییرات را دیکته می کنند. من هیچ وقت عادت ندارم در مورد تک تک افراد نظر بدهم. در مورد بازیکنان خارجی باید بگویم که آنها مشکلات زیادی داشتند. از ماریچ که دیر آمد و مصدومیت طولانی داشت و اومانیا که نیم فصل دوم آمد. بنگستون که بازیهای خوب و بد زیادی داشت. ما یک دوره پیش رو داریم که سعی می کنیم همه این مسائل را بررسی خواهیم کرد.

برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه تیمش به خاطر گل های بدی که تیمش در طول فصل خورد گفت: درست است که ما گل های بدی در طول فصل خوردیم اما واقعیت این است که گسترش بدون موقعیت دو گل به ما زد. حالا دیگر نمی خواهم به این مسائل بپردازیم. وظیفه ما این است که این اشتباهات را اصلاح کنیم.