جایگاه سوم مناسب استقلال بود

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشیخبرگزاری میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر اظهار داشت: کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند تیمی که در فصل گذشته برای فرار از سقوط می‌جنگید بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: در قهرمانی استقلال خوزستان بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و کادرفنی به یک اندازه نقش داشتند و من این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه پرسپولیس تجربه لازم برای قهرمانی را نداشت تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها شخصیت قهرمانی نداشتند و همین که توانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند کار بزرگی انجام دادند. به نظر من برانکو عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما باید نقاط ضعف این تیم که درون دروازه و خط دفاعی است را برطرف کند تا بتواند در فصل آینده قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

ذوالفقارنسب در پایان صحبت‌هایش درباره عملکرد استقلال تهران در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها شرایطی متفاوت با پرسپولیس داشتند. آنها تا اواسط فصل مقتدرانه در صدر جدول حضور داشتند، اما به یکباره دچار تزلزل شدند تا در نهایت در جایگاه سوم قرار بگیرند.