سوشا نمی تواند دروازه بان اصلی باشد

ناصر ابراهیمی  درباره از دست رفتن قهرمانی برای پرسپولیس اظهار داشت: من میدانستم که پرسپولیس قهرمان نمی شود. پرسپولیس زمانی قهرمانی را از دست داد که به نفت باخت. مثل استقلال که به تراکتور باخت. این دو تیم در دوبازی که بیشتر روحی و روانی بود کم آوردند و دست شان از جام کوتاه ماند.

وی افزود: پرسپولیس مقابل نفت در یک ربع، بیست دقیقه آخر از نظر روحی تخریب شد. استقلال با حرکتی که مهدی رحمتی اول بازی انجام داد از نظر روحی به هم ریخت. علاوه بر این روز جمعه پرسپولیس در خط هافبک به هیچ عنوان مثل همیشه نبود. پرسپولیس طراح نداشت و مشخص بود که نمی تواند گل های زیادی به راه آهن بزند. 

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: من طرفدار برانکو نیستم اما این مربی تیم را از رده شانزدهم به دوم رساند و فصل را تمام کرد. این یک هنر است. توقعی که حالا از برانکو می رود این است که در فصل 95-96 کاری که این فصل نیمه تمام گذاشت را تمام کند. او این فصل با مشکلات روحی زیادی در تیمش دست و پنجه نرم کرد. 

ابراهیمی درباره سوشا مکانی و تاثیر این دروازه بان در از دست رفتن قهرمانی خاطرنشان کرد: دروازه بان سه حالت دارد. خوب، متوسط و ضعیف. متاسفانه این دروازه بان حالت 50-50 دارد. یک روز خوب است و توپ هایی را می گیرد که کسی انتظار ندارد و یک روز گل هایی می خورد که هر دروازه بانی به سادگی آنها را مهار می کند. سوشا از نظر فنی ضعیف است.

وی ادامه داد: یک گلر خوب مثل رحمتی بیش از نیمی از یک تیم است. استقلال در همین فصل با تکیه بر رحمتی توانست سوم جدول را به خود اختصاص دهد. این درحالی است که بی انضباطی سوشا در بازی آخر فصل چهاردهم سه دیدار ابتدایی فصل پانزدهم را از دست داد تا پرسپولیس از آن سه بازی فقط یک امتیاز بگیرد.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس برای فصل آینده باید به فکر یک دروازه بان شش دانگ باشد. یکی مانند اخباری در تراکتور یا بیرانوند در نفت. قطعا تکیه بر دروازه بانی که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی شرایط ایستادن درون دروازه تیم بزرگ پرسپولیس را ندارد در نهایت منجر به از دست رفتن امتیازات خواهد شد.