مدیرعامل سپاهان: گزینه اصلی ما ویسی است

اصغر باقریان در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره سپاهان گفت: بحث‌های مربوط به باشگاه پیگیری شده و به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم.

وی در مورد لیست خروجی و ورودی این باشگاه یادآور شد: هرچند که در این مورد گمانه‌زنی‌هایی می‌شود اما باید صبر کرد تا سرمربی جدید مشخص شود چون این مورد بستگی به نظر کادر فنی دارد.

باقریان در مورد اینکه گفته می‌شود تا اوایل هفته آینده به رئیسی فرصت داده است، گفت: ما صحبت‌ها را کرده‌ایم و ایشان هم اعلام آمادگی کرده هرچند که وقت خواسته تا کارهای اداری‌اش را انجام دهد اما بالاخره ما هم باید تکلیف‌مان را زودتر روشن کنیم و بر همین اساس از ویسی خواستیم تا نظر نهایی‌اش را زودتر به ما اعلام کند تا فرصت داشته باشیم هرچه سریع‌تر تیم را براساس نظر سرمربی ببندیم چون ممکن است امسال تغییرات زیادی داشته باشیم و این موضوع زمان بیشتری می‌خواهد.

مدیرعامل سپاهان گفت: گزینه اصلی فعلا فقط ویسی است هرچند که تا الان او به ما جواب منفی نداده است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است محرم نویدکیا دستیار ویسی شود، گفت: هیچ صحبتی در این خصوص با ویسی نشده و ما سعی نمی‌کنیم از این لحاظ در کار سرمربی دخالت کنیم چون هر مربی که می‌آید برای خودش برنامه‌ای دارد و افرادی را مدنظر قرار می‌دهد پس ما هم باید ابتدا نظرات او را شنیده و بعد تجزیه و تحلیل کنیم.

باقریان در مورد اینکه آیا ویسی دو برابر دستمزد بیشتر از استقلال خوزستان خواسته، گفت: به خدا هیچ صحبتی در این مورد نداشتیم و مسائل مالی نه از سوی ما مطرح شده و نه از سوی ویسی.

وی در پایان گفت: اگر ویسی علاقه‌ای به سرمربی‌گری سپاهان نداشت هیچ گاه با ما وارد مذاکره نمی‌شد و وقتی چنین کاری انجام داده یعنی به حضور در سپاهان علاقه دارد.