طبیعی بود گل محمدی با همه قوا جلو استقلال نرود

مهدی رجب‌زاده درباره شرایط ذوب‌آهن در آستانه دیدار روز چهارشنبه مقابل العین امارات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دیگر دغدغه‌ای در لیگ برتر نداریم و روی بازی با العین تمرکز کرده‌ایم. آنطور که شنیده‌ام آنها شش بازیکن ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی خوب دارند. با این حال دنبال این هستیم که در زمین حریف نتیجه بگیریم و گل زدن در امارات برای ما بسیار مهم است. اگر آنجا یک نتیجه خوب بگیریم کارمان در اصفهان راحت خواهد شد و می‌توانیم صعود کنیم.

وی در مورد شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان و ناراحتی هواداران پرسپولیس از تیم اصفهانی تصریح کرد: تیم ما بازی بدی انجام نداد و عملکرد ما شائبه‌برانگیز نبود. ذوب‌آهن در این بازی چند محروم و مصدوم داشت و در این شرایط بازی نکردن من و مرتضی تبریزی حرف و حدیث‌هایی را درست کرد. به هر حال ما در آسیا بازی حساسی داریم و فشار سنگینی روی بازیکنان وجود دارد. با این شرایط طبیعی بود که گل‌محمدی به چند بازیکن استراحت بدهد.

رجب‌زاده تأکید کرد: این درست نیست که یک تیم برای نتیجه گرفتن یا رسیدن به هدف خودش، دنبال این باشد که تیمی در یک بازی دیگر نتیجه بگیرد. ما برای خودمان بازی و هرچه در توان داشتیم رو کردیم. اتفاقا چند موقعیت حساس را هم از دست دادیم و به هیچ عنوان کم‌کاری نکردیم.