ستارگانی که از استقلال می روند

بهرام افشارزاده از زمانی که به عنوان مدیرعامل استقلال شروع به کار کرد تمام تلاشش این بود که قرارداد بازیکنان برای طولانی مدت باشد و اتفاقا در این امر موفق هم بود. در حال حاضر تمام بازیکنان جوان و البته جدیدی که با استقلال قرارداد امضا کردند، با این تیم برای فصل آینده هم قرارداد دارند اما نکته نگران‌کننده برای آبی‌ها این است که در حال حاضر 6 بازیکن استقلال قراردادشان با این باشگاه تمام شده و باشگاه باید به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکنان باشد.

 

امید ابراهیمی، هرائر مگویان، میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و عادل شیحی بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال در پایان این فصل به پایان می‌رسد و مدیران آبی‌ها باید به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکنان باشند. در بین این بازیکنان به نظر می‌رسد تمدید قرارداد با هرائر مگویان و امید ابراهیمی برای مدیران این باشگاه از نان شب هم واجب‌تر است در این بین گفته می‌شود مدیران استقلال از حالا به دنبال تمدید قرارداد با این دو بازیکن هستند و مذاکرات اولیه هم با آنها شروع شده است.

 

اینکه سایر بازیکنان در پایان فصل قراردادشان را تمدید می‌کنند یا نه به نظر مستقیم سرمربی فصل آینده آبی‌ها ربط خواهد داشت.