فصل بعد معنی مدیریت واقعی را در سپاهان نشان می دهیم

درباره علت عدم بستن قرارداد عبدالله ویسی پیش از سفرش اظهار داشت: ما صحبت هایمان را انجام دادیم و به توافق در همه امور رسیدیم ولی عبدالله ویسی خواست به سفر برود و سه روز بعد که از سفر برگشت جواب نهایی اش را بدهد. دیگر وقتی او این درخواست را داشت ما نمی توانستیم به او بگویم چرا قرارداد را نمی بندی؟ زیرا ما در مساله خاصی با یکدیگر اختلاف نداشتیم. 

وی در ادامه افزود: آنطور که از صحبت هایمان می شود برداشت کرد این بود که ویسی تیم را تقریبا تحویل گرفته است و حرف هایمان همگی روی  اصول انجام شد. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره توافق ضمنی محمدرضا خلعتبری و وریا غفوری با استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنی که قرارداد ندارد خودش باید درباره آینده اش تصمیم بگیرد. از طرفی چون هنوز سرمربی ما  انتخاب نشده است لیست ورودی و خروجی نداریم و نمی دانیم که سرمربی بعدی ما کدام بازیکن را می خواهد وکدام را نمی خواهد. با این حال بازیکنی که حتی صبر نمی کند تا مهلت نقل و انتقالات آغاز شود و با باشگاه های دیگر مذاکره می کند و حتی به توافق هم می رسد یعنی دیگر دلش با تیم ما نیست.

وی درباره شایعه برکناری اش اذعان داشت: بنده تصمیم گیرنده نیستم. مجموعه ما تشکیلاتی دارد که فرد بر آن مقدم نیست و نمی تواند یک پست را از آن خودش بداند. هر تصمیمی گرفته شود من مطیع هستم اما تاکنون حرفی در این باره زده نشده است و من نشنیده ام که تغییری در کار باشد. 

باقریان در پایان درباره صحبت های تند برخی بازیکنان سپاهان از جمله رحمان احمدی مبنی بر اینکه سپاهان فصل آینده با این مدیریت سقوط می کند، گفت: اگر قرار باشد این بازیکنان در تیم بمانند صددرصد با آنها برخورد خواهد شد. نمی تواند هرکسی هر طو که دلش خواست اظهار نظر کند. سپاهان امسال بدترین رده ممکن را کسب کرد و نه قبلا و نه بعدا این اتفاق رخ نداده و نخواهد داد. مطمئن باشید فصل بعد مدیریت واقعی را نشان می دهیم و اثبات می کنیم که تیمداری یعنی چه افراد باید شأن و شخصیت خودشان را حفظ کنند. از طرفی ما رمال و فالگیر و کف بین نیستیم که بفهمیم فصل بعد چه اتفاقی می افتد، چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی می افتد.