خالد شفیعی: برای پرسپولیسی شدن مذاکره نکردم

خالد شفیعی درباره شکست سنگین تیمش مقابل النصر امارات، شانس صعود تراکتورسازی به دور بعدی لیگ قهرمانان، شایعاتی که درباره مذاکره اش با پرسپولیس شنیده می شود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

اگر توپ حاتمی گل می شد

 

ما می توانستیم نتیجه خیلی بهتری در بازی با النصر بگیریم. واقعیت این است که برخلاف برخی اظهارنظرها هرگز احتیاط در دستور کارمان نبود. می خواستیم پیروز باشیم و به همین خاطر بی محابا حمله می کردیم. در همان دقایق ابتدایی فرزاد حاتمی یک موقعیت گلزنی عالی از دست داد که اگر آن توپ گل می شد، شرایط برایمان فرق می کرد.

 

هوای گرم دوبی

 

هوای شهر دوبی بسیار گرم بود و ما که به آب وهوای تبریز عادت داریم، واقعا درامارات اذیت شدیم. هرچه از زمان بازی گذشت بدشانسی های ما بیشتر نمود پیدا کرد و در نهایت هم گل های بدی خوردیم و باختیم.

 

کل تیم خوب نبودند

 

وقتی 4 گل خورده ایم کل تیم خوب بازی نکردند. طبیعتا در چنین شرایطی خط دفاع و دروازه بان نیز اشتباهاتی داشتند. می توانستیم بهتر کار کنیم اما انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا شکست را پذیرا شویم.

 

می توانیم جبران کنیم

 

قطعا برای جبران نتیجه در تبریز شانس داریم. ما در تبریز برای برد به میدان می رویم و انشاءالله بتوانیم به هدفمان برسیم. نظر شخصی ام بر این است تیم الجزیره که در تبریز 4 گل از ما دریافت کرد، خیلی بهتر از تیم النصر بود و می توانیم جبران کنیم و صعودمان را جشن بگیریم.

 

با پرسپولیس مذاکره نکردم

 

در روزهای گذشته برخی رسانه ها خبر از مذاکره ام با باشگاه پرسپولیس داده اند. من با هیچ کس صحبت نکردم و اینکه می گویند پیشنهاد یک میلیاردی به پرسپولیس داده ام نیز صحت ندارد. تاکید می کنم با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم. البته قراردادم تمام است اما هنوز مذاکراتم آغاز نشده است.

 

خواهان دریافت مطالباتم هستم

 

با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی صحبت کردم که تکلیفم روشن شود. من از سال گذشته و امسال مطالباتی دارم که باشگاه قول داده پرداخت کند. هواداران تراکتورسازی را دوست دارم و علاقه مند هستم در تبریز بمانم اما باید مطالباتم هم پرداخت شود. اگر این اتفاق ظرف روزهای آینده رخ بدهد، در تراکتورسازی می مانم و اگرنه مجبور می شوم با تیم های خواهانم وارد مذاکره شوم.