دو مهاجم در راه استقلال

نکته جالب این است که حتی حضور استقلال در فینال جام حذفی هم باعث نشده که مدیران این تیم ازمذاکره با بازیکنان مورد نظرشان غافل شوند. آبی ها در حالی از هم اکنون مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان را شروع کرده اند که هنوز کسی نمی داند این بازیکنان با نظر چه کسی جذب می شود. هرچه که هست مذاکره استقلالی ها با گزینه هایی مثل موسی کولی بالی، مهرداد جماعتی، وریا غفوری، کاوه رضایی، ساسان انصاری، جلالدین علی محمدی، بختیار رحمانی، داریوش شجاعیان، وحید امیری  و محمدرضا خلعتبری بیشتر از سایرین به بیرون منتشر شده است.

 

بیشترین تغییرات در خط دفاع

عملکرد ضعیف استقلال در خط دفاعی در لیگ پانزدهم باعث شده که این تیم برای فصل آینده به دنبال بیشترین تغییر در این خط  باشد. طبق شایعات منتشر شده استقلال برای دفاع راست به دنبال وریا غفوری، در دفاع چپ به دنبال مهرداد جماعتی و البته برای پست دفاع وسط به دنبال موسی کولیبالی است. شاید اگر این انتقال ها عملی شود از جمع مدافعان این فصل استقلال تنها هرائر مگویان فصل آینده در ترکیب این تیم به عنوان مهره ثابت به میدان برود.

 

آبی ها به دنبال هافبک بازیساز

استقلال در این فصل در پست هافبک دفاعی و البته هافبک های کناری خلایی را احساس نکرده است و شاید به همین دلیل هم باشد که مدیران این تیم از هم اکنون به دنبال جذب یک هافبک بازیساز هستند. استقلالی ها در پست هافبک بازیساز به دنبال جذب گزینه هایی مثل جلال الدین علی محمدی، بختیار رحمانی و داریوش شجاعیان هستند. البته گزینه اول این تیم بختیار رحمانی است ولی این بازیکن به احتمال فراوان با شروع فصل نقل و انتقالات با تیمی در لیگ ستارگان قطر قرارداد امضا می کند. اگر به هردلیلی استقلال نتواند بختیار رحمانی را جذب کند به دنبال گزینه هایی مثل شجاعیان و جلالدین علی محمدی می رود. البته در صورتی که امید ابراهیمی در پایان فصل از جمع آبی ها جدا شود ممکن است مدیران این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان جدید در پست هافبک دفاعی هم بروند.

 

دو مهاجم در راه استقلال

استقلال برای فصل نقل و انتقالات به دنبال دو سبک متفاوت مهاجم می گردد، یکی بازیکنانی که بتوانند با استفاده از تکنیک شان تحرک را در این خط بالا ببرند. برای حل کردن این مشکل استقلالی ها به دنبال جذب بازیکنانی مثل وحید امیری، ساسان انصاری و محمدرضا خلعتبری هستند. اما آبی ها برای این که بتواند مشکل گلزنی خود را حل کنند به دنبال جذب کاوه رضایی هستند، بازیکنی که این فصل قراردادش با ذوب آهن به پایان می رسد و هم استقلال و هم پرسپولیس به دنبال جذب او هستند.