ویسی: من دین خود را به خوزستان ادا کردم

عبدالله ویسی در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال در مورد جدایی‌اش از استقلال خوزستان اظهار داشت: در طول فصلی که گذشت هواداران برای قهرمانی همدل بودند و باشگاه نیز حرفه‌ای عمل کرد. با این وجود دیگر احساس خوبی نداشتم و حس کردم که تیم شاید شرایط آسیایی بودن را نداشته باشد.

وی ادامه داد: با مسئولان باشگاه صحبت کردم و گفتم شاید نتوانم کاری را که مدنظر آنهاست انجام بدهم و به‌همین دلیل از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم. من دیگر نمی‌توانستم آنجا بمانم و مأموریتم تمام شد.

ویسی در ادامه با اشاره به حواشی سپاهان در فصل گذشته گفت: مردم اصفهان اگر تیم خود را دوست دارند باید کمک کنند. هواداران انتظار دارند و باید به من کمک کنند تا تیم‌شان موفق شود و فضا برای کار کردن مناسب باشد.

وی در مورد صحبت‌هایی که با بازیکنان تیم ملی داشت، عنوان کرد: همه بازیکنان قابل احترام و بزرگ هستند و از حضور همه آنها در سپاهان استقبال می‌کنم. من کی‌روش را دوست دارم، چرا که او یک مربی حرفه‌ای است که امیدوارم تیم ملی با وی به جام جهانی صعود کند. من از کی‌روش خواستم که کمک کند و او نیز از این موضوع استقبال کرد.

سرمربی جدید سپاهان درباره وضعیت محرم نویدکیا در این تیم تصریح کرد: من با محرم حرف زدم و صحبت‌های خوبی انجام دادیم. امیدوارم او کمک کند تا سپاهان به روزهای اوج خود بازگردد. هنوز درباره پست نویدکیا و اینکه آیا او در کادر فنی باشد یا در زمین به ما کمک کند، فکر خاصی نکرده‌ام.

ویسی در مورد جدایی‌اش از استقلال خوزستان و دلایل آن، گفت: وقتی تیمی قهرمان می‌شود توقعات نیز بالا می‌رود. متأسفانه فضا مناسب نبود و بازیکنان با قراردادهای پایین دیگر در این تیم نمی‌ماندند. در واقع بودجه پنج میلیاردی دیگر برای فصل جدید به‌درد نمی‌خورد. من هم به عنوان بازیکن، هم کمک مربی و هم سرمربی توانستم در خوزستان قهرمان شوم و به نظرم دین خودم را به خوزستان ادا کردم، اما دیگر فضای خوبی برای کار وجود نداشت.

وی اضافه کرد: پنج تیم دیگر با من صحبت کردند، اما من به آنها برنامه ندادم، چون سپاهان را دوست داشتم و می‌خواستم به این تیم بروم. البته اعلام کرده بودم که اولویت اول و دوم من استقلال خوزستان است و حتی امروز با مسئولان این باشگاه نیز صحبت کردم، اما متأسفانه نشد در این تیم بمانم.

سرمربی جدید سپاهان تأکید کرد: سپاهان هفت یا هشت دوره است که در رقابت‌های لیگ برتر آسیا حضور داشته و همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. بنابراین می‌دانم که انتظارات از سپاهان و من بالاست.

ویسی در مورد اینکه آیا به مسئولان این باشگاه قول قهرمانی داده است، اعلام کرد: من قولی نداده و نمی‌دهم. مگر اینکه دیوانه باشم. همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم سپاهان در رتبه بالا قرار بگیرد.