تاج: از امسال به بعد فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می شود

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران، در حاشیه مراسم رونمایی از مدال های فینال جام حذفی، تاکید داشت که دیدار فینال جام حذفی از بازی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، به بعد، دیگر در خرمشهر برگزار خواهد شد.

مهدی تاج در مراسم رونمایی از مدال‌های قهرمان جام حذفی گفت: با تصویب هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون مقرر شد تا فینال جام حذفی هر ساله در خرمشهر برگزار شود. اگر ذوب‌آهن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد این مسابقه در تاریخ 3 خرداد برگزار می‌شد اما به همین دلیل در تاریخ 9 خرداد برگزار خواهد شد. مسئولان ذوب‌آهن درخواست داشتند تا این بازی عقب بیفتند اما به خاطر اردوی تیم ملی نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: گفته می‌شود در این روز هوا گرم است اما در همین گرمای هوا رزمندگان خرمشهر را آزاد کردند. در سنگرها و بیمارستان‌های بدون وسیله خنک کننده و کمک‌های اولیه 8 سال جنگیدیم و کار درستی بود که به مناسبت پاسداشت تلاش‌های رزمندگان بازی در خرمشهر برگزار شود هر چند که این اتفاق هر سال اتفاق خواهد افتاد و برای همیشه فینال جام حذفی در این شهر عزیز انجام خواهد شد.

تاج گفت:‌ مدال‌ها هم شبیه پلاک‌های رزمندگان است و فارغ از اینکه چه تیم‌هایی به فینال برسند، فینال جام حذفی در خرمشهر انجام می‌شود و بنده به همین خاطر 6 بار به خرمشهر رفتم و دوستان نیز بیشتر از 10 بار به این شهر سفر کردند و امروز باید بگویم ورزشگاه تکمیل شده و دور آن نیز استاندارد شده است. هزار لوکس نور ورزشگاه تامین شده و چمن نیز عالی است تا بتوان یک فینال خوب را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از سردار باقری و باران‌چشمه برای حضور در مراسم رونمایی از مدال‌های قهرمانان جام حذفی اعلام کرد: این رونمایی فقط یک بار انجام می‌شود و سال دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. از مسئولان بنیاد شهید که باعث شدند این اتفاق بیفتد، تشکر می‌کنم. همچنین از شرکت اروندان که ورزشگاه را ساخت، تشکر می‌کنم ضمن اینکه قرار است شب قبل از برگزاری فینال از محل عملیات کربلای 5 تا خرمشهر مدال‌ها انتقال داده شود.