طارمی: علی آقا دایی گفت از پرسپولیس بروم

مهدی طارمی دوشنبه شب در برنامه نود حاضر شد و به سؤالات مختلف عادل فردوسی‌پور پاسخ داد.

مهدی طارمی ابتدا به وضعیتش در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: من سه سال پیش در پادگان بودم و یک سال بعد آقای گل لیگ یک شدم. با نظر آقای دایی به پرسپولیس آمدم و خدا را شکر می‌کنم که این فصل آقای گل شدم.

آقای گل لیگ در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازی پایانی تصریح کرد: متأسفانه در سه بازی پایانی تیم‌ها یازده نفره مقابل ما دفاع می‌کردند. البته در دیدار با راه‌آهن فشار زیادی روی بازیکنان بود و نتوانستیم عملکرد همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی درباره فرصت‌سوزی‌هایش در طول فصل گفت: من نیمی از موقعیت‌ها را خودم خلق می‌کردم، شاید یکی از دلایلش همین موضوع باشد.

طارمی به بازی با استقلال اهواز اشاره کرد و ادامه داد: من به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و دیدار با گوام تنها یک روز برای این بازی استراحت کردم. به‌طور کلی در طول فصل پنالتی و موقعیت‌های بسیاری خراب کردم که اگر کمی دقت داشتم آمار گلزنی به مراتب بهتری از خود به جای می‌گذاشتم.

وی با تأیید پیشنهادهای خارجی‌اش تصریح کرد: من اهل بازارگرمی نیستم اما چند پیشنهاد اروپایی دارم. اگر این تیم‌ها جزو تیم‌های خوب اروپایی باشند به آنها می‌پیوندم اما هرگز گذشته‌ام و هواداران پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم. با بسیاری از بزرگان مشورت کردم و علی آقا دایی و علی آقای کریمی به من گفتند به اروپا بروم.

مهاجم پرسپولیس در مورد حواشی پنالتی در بازی استقلال خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیار تمرین پنالتی کردم و در آن بازی دو گل زده بودم و فرصت مناسبی بود تا با هت‌تریک کردن تاریخ‌ساز شوم.

وی در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد فصل آینده در مقابل رونالدو و مسی بازی کند، گفت: بله، احتمال دارد.

طارمی در پایان از پدر و مادرش به خصوص پدرش که سرمربی او نیز بوده است بابت زحمات‌شان تشکر کرد.