کی‌روش پس از تفاهم هم جیووا نپوشید! + عکس

پس از اینکه جیووا برند ایتالیایی اسپانسر پوشاک تیم ملی ایران شد، طی هفته‌های گذشته نقدهای بسیاری در این خصوص انجام شد و برخی معتقد بودند شاید این اسپانسر در شأن تیم ملی ما نباشد. با این حال امروز اصلاحات کارهای تاکتیکی تیم ملی با این برند شکل گرفته و تیم ملی با لباس برند ایتالیایی تمرین کرد.

کی‌روش روز گذشته در جلسه‌ای با مسئولان جیووا، از جمله بردبار مدیر نمایندگی این برند ایتالیایی در خاورمیانه شرکت کرده و یک بار دیگر تأکید کرد باید لباسی که ملی‌پوشان ایران بر تن می‌کنند در شأن آنها باشد؛ چراکه این تیم در رنکینگ آسیا در رتبه اول قرار دارد و چشم‌های بسیاری از جهانیان به عملکرد ایران دوخته شده است و باید طرح و کیفیتی مناسب و در حد و اندازه‌های جهانی بر قامت ملی‌پوشان بنشیند. از سوی دیگر بردبار تأکید کرد در همه جای دنیا معمولا از چندین ماه قبل توافقات بین برند البسه با فدراسیون فوتبال کشور فوق انجام می‌شود تا مدت زمان لازم برای تولید و طراحی با کیفیت و مناسب وجود داشته باشد که با توجه به اینکه این زمان طی نشده است، می‌توان از حالا بر روی تأمین لباس‌ها با بهترین کیفیت ممکن و طرحی زیبا در اردوی بعدی حساب باز کرد.

در همین راستا طرفین به تفاهماتی دست پیدا کردند و مقرر شد تا حداقل دو، سه ماه برای رسیدن کیفیت این لباس‌ها به استانداردهای جهانی طی شود که این موضوع حاکی از آن است که در اردوی بعدی که در شهریور ماه برگزار می‌شود، تیم ملی همچنان با جیووا ادامه داده و کادر فنی می‌تواند روی قول مسئولان این شرکت ایتالیایی حساب کند.

کی‌روش پس از تفاهم هم جیووا نپوشید!

دیروز بسیاری از رسانه‌ها خبر از حضور کی‌روش در تمرین تیم ملی بدون پوشش جیووا دادند و اعلام کردند که به خاطر نارضایتی از وضعیت موجود، کی‌روش لباس‌های این برند ایتالیی را نپوشیده است.

با این حال نگاهی به آرشیو عکس‌های تمرینات تیم ملی حداقل در یک سال گذشته به خوبی نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی در این سال‌ها به ندرت در تمرینات تیم ملی با لباس برند تیم ملی شرکت کرده است.

کی روش مانند 90 درصد تمرینات تیم ملی با یک تیشرت مشکلی ساده روز گذشته در تمرینات حاضر شد و جالب اینکه پس از تفاهم حاضل شده پس از جلسه روز گذشته نیز، کی‌روش در تمرین امروز هم با همان تیشرت به کار خود ادامه داد.

در عکس‌ها به خوبی مشخص است که کی‌روش علاوه بر تیشرت مشکی رنگ، در برخی مواقع با گرمکن نایک و یا گرمکی که منقش به مذرسه فوتبال خود هست، تمرینات تیم ملی را زیرنظر گرفته است. البته به ندرت پیش آمده بود که سرمربی پرتغالی در تمرینات با تیشرت برند آل‌اشپورت (اسپانسر قبلی تیم ملی) نیز شرکت می‌کرد اما همانطور که در بالا نیز گفته شد به دفعات در این سال‌ها مرد چشم آبی با یک تیشرت ساده در تمرینات تیم ملی حاضر شده است.

عکس حضور کی‌روش در تمرینات تیم ملی در یک سال اخیر را در زیر می‌بینید: