تنها دلخوشی ما برای برد استقلال داور است

سعید آذری درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن بعد از بازی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «با وجود شایستگی در لیگ قهرمانان، مقابل العین بدشانسی وحشتناکی آوردیم و متغیرهای کنترل نشده در نهایت منجر به باخت ما شد.»

* بدتر از این نمی‌شد

وی افزود: «دیگر از این بدتر نمی‌شد که احسان پهلوان و هاشم بیگ زاده دو بازیکن اصلی ما مصدوم شوند و دستمان مقابل العین بسته بماند. اینها در عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت و ما را در آچمز قرار داد.»

 

* به ما ظلم شد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ادامه درباره دیدار با استقلال در فینال جام حذفی، تصریح کرد: «بازی با العین که تمام شد و الان تمام فکر و ذکر ما بازی با استقلال است. با تمام ظلمی که در حق ما شد، آماده فینال حذفی هستیم.»

 

* لیست تیم ملی را پیش بینی کرده بودم

آذری با اشاره به لیست تیم ملی فوتبال، تاکید کرد: «من قبلا هم گفته بودم که نه از تیم ذوب آهن و نه از تیم استقلال، بازیکنی به تیم ملی دعوت نخواهد شد. نمی‌دانم چرا مسئولان سازمان لیگ اجازه ندادند بازی فینال به تعویق بیافتد.»

 

* هنوز روحیات کی‌روش را نمی‌شناسند

وی خاطرنشان کرد: «من به عنوان مدیرعامل یک باشگاه روحیات کارلوس کی‌روش را می‌دانم ولی متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز روحیات او را نمی‌شناسند.»

 

* کار کی‌روش عاقلانه بود

مدیرعامل ذوب آهن افزود: «می‌دانستم کی‌روش از این دو تیم بازیکنی را دعوت نمی‌کند چون برنامه فینال خیلی ضعیف بود و بازیکنان نمی‌توانستند خود را از خرمشهر به تهران برسانند. کی‌روش عاقلانه‌ترین کار را کرد و من هم به خاطر این تفکر حرفه‌ای به او تبریک می‌گویم.»

 

* تا ۱۰۰ سال دیگر تفکر کی‌روش را نمی‌شناسند

آذری تاکید کرد: «سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این کار خود نشان دادند که تا ۱۰۰ سال دیگر تفکر کی‌روش را نخواهند شناخت. در این شرایط ما هم «چوب را خوردیم و هم پیاز و هم پول دادیم.» ما هم لیگ قهرمانان آُسیا را واگذار کردیم، هم دو بازیکنمان مصدوم شدند و هم بازیکن ملی پوش نداریم.»

 

* جام را دو دستی به استقلال می‌دادند

وی یادآور شد: «فدراسیون به یک باره جام را دو دستی به استقلال می‌داد و خیالش را راحت می‌کرد. دیگر نیازی به برگزاری بازی نبود.»

 

* انتقاد از غلامرضا بهروان

مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه هیچ کس در فدراسیون و سازمان لیگ پاسخگوی درخواست این باشگاه نبوده است، گفت: «آقای بهروان به جای اینکه راهکار بدهد، زود عصبانی می‌شود. باید بگویم این چیزها عصبانیت ندارد. آقای بهروان؛ شما به عنوان یک مسئول در سازمان لیگ هنوز تشخیص نمی‌دهید سرمربی تیم ملی چطور فکر می‌کند.»

 

* تعمیر زمین یک روز قبل از فینال!

آذری همچنین درباره مشکلات ورزشگاه خرمشهر برای فینال، تاکید کرد: «من شب گذشته با یکی از مسئولان سازمان لیگ که در خرمشهر است، صحبت می‌کردم. او می‌گفت قسمت‌هایی از زمین بسیار ناهموار است و چاله دارد. برای همین قصد دارند زمین را یک روز قبل از فینال "گراف" و تعمیر کنند!»

 

* برگزاری یک بازی با چه قیمتی؟

وی افزود: «مگر برگزاری یک بازی با هر قیمتی شدنی است؟ در هر دو تیم استقلال و ذوب آهن بازیکنان آینده داری هستند که حداقل به فکر سلامتی آنها باشند. مگر می‌شود یک روز قبل از فینال بخواهند چاله‌های زمین را ترمیم کنند؟»

 

* افشارزاده خودش را پنهان کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از سرپرست باشگاه استقلال هم گلایه کرد و افزود: «آقای افشارزاده خودش را پنهان کرد. من هر چه به او زنگ زدم، پاسخم را نداد. می‌خواستم به افشارزاده بگویم ما حتی حاضریم در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی کنیم چون زمین و امکانات برای ما مهم است.»

 

* استقرار استقلال و ذوب آهن در یک هتل

آذری ادامه داد: «در این شرایط استقلال و ذوب آهن باید در یک هتل مستقر شوند. این هتل توانسته حداکثر ۴۶ اتاق به دو تیم بدهد. ضمن اینکه این هتل نیمه تمام است. من اینها را می‌گویم که همه بدانند سعید آذری دروغگو نیست و حرف حق را می‌زند.»

 

* حداقل پاسخ تلفنم را می‌دادید

وی خاطرنشان کرد: «من از افشارزاده انتظار داشتم مثل سال گذشته که با مسئولان باشگاه نفت برای فینال حذفی جلسه گذاشتیم، با هم نشستی برگزار می‌کردیم تا به یک نقطه نظر مشترک برسیم. افشارزاده بزرگ همه ما است ولی انتظار داشتم حداقل پاسخ تلفن‌هایم را بدهد.»

 

* استقلال تصور می‌کند ۶ گل به ما می‌زند

مدیرعامل ذوب آهن گفت: «افشارزاده تصور می‌کند اگر بازی در خرمشهر برگزار شود، استقلال ۶ گل به ما می‌زند ولی ایشان باید بداند هیچ نتیجه‌ای روی سکو مشخص نمی‌شود.»

 

* افشارزاده دلخوش به مردم خوزستان است

آذری ادامه داد: «افشارزاده دلخوش است که تمام خوزستان طرفدار استقلال است در حالی که باید بگویم خدا طرفدار ذوب آهن است!»

 

* از اسم خرمشهر سوء استفاده کردند

وی با بیان اینکه این بازی در حد فینال حذفی نیست، گفت: «متاسفانه از اسم خرمشهر سوء استفاده کرده‌اند و می‌خواستند ما را مقابل مردم خوب کشور قرار بدهند.»

 

* بهروان شاخ و شانه می‌کشد!

مدیرعامل ذوب آهن مجددا از رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت: «آقای بهروان بهتر است به جای «شاخ و شانه کشیدن» دنبال این باشد که یکی از بهترین مسابقات فصل فوتبالی ایران یعنی فینال حذفی را در شرایط مناسب برگزار کند.»

 

* تنها دلخوشی ما انتخاب فغانی است

آذری در پایان به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت دیدار فینال اشاره کرد و گفت: «تنها چیزی که ما را خوشحال کرد، انتخاب فغانی برای قضاوت این بازی بود. فغانی بهترین داور ایران است و حداقل این است که مطمئن هستیم داخل زمین به ما ظلم نمی‌شود.»