همه زیر و بم پرسپولیس در نقل و انتقالات

با پایان فصل 94-95، قرارداد 11 بازیکن پرسپولیس به پایان رسید، 15 بازیکن کماکان قرارداد دارند و یازده بازیکن آزاد هستند.سه بازیکن هم طبق قرارداد باید به تیم برگردند.

در این شرایط پرسپولیس که می تواند 18 بازیکن بزرگسال داشته باشد هم اکنون 12 بازیکن بزرگسال دارد که با تیم قرارداد دارند.

این نفرات عبارتند از:

وحید حیدریه، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، رضا خالقی‌فر، علی فاطمی، رامین رضاییان، الکساندر لوبانوف، محسن مسلمان و علی محسن‌زاده.

از این جمع محسن زاده جدا شد و حیدریه و فاطمی نیز چون بزرگسال محسوب می شوند مدنظر برانکو نیستند تا امکان جذب نفرات جدید بیشتری وجود داشته باشد

خالقی فر نیز مازاد اعلام شده و باید تیم جدیدش را معرفی کند تا رضایت نامه اش صادر شود.اگر قرارداد این چهار نفر فسخ شود پرسپولیس با احتساب بیرانوند که با تیم قرارداد بسته 9 بازیکن بزرگسال دارد و البته 9 جای خالی.

از جمع 11بازیکن فصل قبل که قراردادشان تمام شده نیز مکانی.نورمحمدی.حاتمی.اومانیا و بن سون مدنظر برانکو نیستند اما برانکو قطعا عالیشاه.ماریچ.کمندانی را می خواهد.

با تمدید قرارداد این سه نفر تعداد بزرگسالان تیم به دوازده نفر می رسد و پرسپولیس با این شرایط اگر قرارداد بنگر و کفشگری تمدید نشود و طارمی هم به اروپا برود فقط شش جای خالی در لیست هجده نفره بزرگسالان خود خواهد داشت.

در واقع با فسخ قرارداد حیدریه،خالقی فر و فاطمی و تمدید نشدن قرارداد کفشگری،بنگر،مکانی،نورمحمدی،بن سون،اوماناو حاتمی بر اساس نظر برانکو،جدایی طارمی و تمدید قرارداد عالیشاه،ماریچ و کمندانی تیم پرسپولیس فقط شش جای خالی در فهرست خود دارد.از این جمع کمندانی در صورت نیمکت نشینی تمایل به جدایی دارد.عالیشاه به رغم برخورداری از سه پیشنهاد خارجی تمایل به ماندن دارد و بنگر و کفشگری نیز امیدوارند در نهایت قراردادشان با تجدید نظر برانکو تمدید شود.