حسین عبدی در مورد اینکه چه زمانی جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود اظهار داشت: قرار شده بعد از نزدیک 2 ماه فردا جلسه هیئت مدیره برگزار شود. باید در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود تغییراتی در اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد و او و زادمهر از هیئت مدیره جدا می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مورد این مسئله چیزی نمی‌دانم اما اگر من هم از هیئت مدیره جدا شوم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. در یک سال گذشته فقط فشار روی من بوده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که نمی‌داند منظور از عضو پروازی هیئت مدیره چه کسی است، افزود: حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حداقل برای من نه سود مالی داشته و نه چیز دیگری. من سال‌ها در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتم و تشنه این نیستم که در هیئت مدیره هم باشم. کسی که تمام تلاشش را انجام می‌دهد که در هیئت مدیره پرسپولیس حضور داشته باشد یا دنبال پول است یا شهرت.

عبدی ادامه داد: در یک سال گذشته بابت حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یک ریال هم نگرفتم و فقط مسئولیت کارها گردن من بوده. یادشان رفته اول سال موقع دعواها چه کسی پاسخگو بود. خوشحال می‌شوم کسی جای من به هیئت مدیره بیاید و مسئولیت کار را قبول کند.

وی درباره اینکه آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در انتخاب بازیکنان جدید این تیم نقش دارند یا خیر، گفت: 2 ماه است که جلسه هیئت مدیره نداشتیم بعد چطور می‌توانیم دخالت کنیم؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این باشگاه امکان دارد با بازیکنان جدید قرارداد 2 میلیاردی امضا کند، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم همچین بودجه‌ای داشته باشیم که برای یک بازیکن 2 میلیارد هزینه کنیم.

عبدی در واکنش به اینکه آیا همچنان در هیئت مدیره پرسپولیس اختلاف وجود دارد عنوان کرد: بالاخره در هر مجموعه اختلاف سلیقه وجود دارد، ما هم باید در جلسات در مورد همین اختلافات صحبت کنیم و همدیگر را قانع کنیم.