آقا از فوتبال چیزی نمی دانی درباره سرمربی استقلال صحبت نکن

مسعود معینی درباره صحبت‌های مقداد نجف‌نژاد پیرامون انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال اظهار داشت: نجف‌نژاد برای خودش یک چیزی گفته است! او اصلاً حق ندارد درباره مسائل فنی صحبت کند. ما در جلسه روز گذشته به نتیجه نهایی نرسیدیم و قرار شد در جلسه امروز (چهارشنبه) سرمربی فصل آینده استقلال را انتخاب کنیم.

وی افزود: در جلسه روز گذشته قرار بر این شد هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره درباره سرمربی آینده استقلال صحبت نکنند اما نجف‌نژاد که از فوتبال چیزی نمی‌داند با رسانه‌های مختلف صحبت کرده و حتی مطالبی را به دروغ عنوان کرده است.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به اینکه تمامی اعضای هیئت‌مدیره با سرمربیگری منصوریان در استقلال موافق هستند، تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها همیشه دروغ می‌گویند و این بار هم به دروغ گفته‌اند که من مخالف آمدن منصوریان به استقلال هستم. پیش از حضور مظلومی در استقلال، زمانی که صحبت از آمدن منصوریان به این تیم بود من مخالف بودم، زیرا اعتقاد داشتم منصوریان باید تجربه بیشتری کسب کند. در فصل گذشته منصوریان عملکرد بسیار خوبی داشت و الان زمان مناسبی است که مربی استقلال شود.

معینی ادامه داد: متأسفم برای نجف‌نژاد که به راحتی دروغ می‌گوید. او خودش را دکتر می‌داند اما ای کاش مدرکی داشته باشد که حداقل داشتن لیسانسش را ثابت کند. نجف‌نژاد حق ندارد درباره مسائل فنی صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه منصوریان، جواد زرینچه و مجید نامجومطلق جزو گزینه های سرمربیگری استقلال بودند، خاطرنشان کرد: تمامی اعضای هیئت مدیره روی منصوریان نظر مساعد دارند و امروز جمع‌بندی نهایی را در این زمینه انجام می‌دهیم.

عضو هیئت‌مدیره استقلال درباره صحبت‌های مظلومی در برنامه 90 گفت: متأسفانه مظلومی مطلبی را بیان کرد که واقعیت نداشت. او به دنبال توجیه عملکردش بود و ای کاش می‌گفت که چقدر از او حمایت کردم. حتی پیام‌هایی که در این مدت به او دادم، وجود دارد. من واقعاً برای مظلومی نگرانم.