یکسری در باشگاه استقلال نمی‌خواستند منصوریان سرمربی شود

محمود فکری با ابراز رضایت از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: خوشحالم که منصوریان  سرمربی آبی‌پوشان شد. او در نفت نشان داد که می‌توان به او اعتماد کرد و تیم بزرگی چون استقلال را به او سپرد.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان در ادامه خاطرنشان کرد: باید از مظلومی هم تشکر کرد که یک فصل پرتنش و پردردسر را گذراند. شاید اگر مظلومی زودتر دست به افشاگری می‌زد کماکان سرمربی استقلال بود.

فکری در ادامه گفت: مظلومی دیر صحبت کرد و باید درد دلش را زودتر با هواداران در میان می‌گذاشت، نه زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود.

وی با بیان اینکه علیرضا منصوریان باید در استقلال مراقب باشد، تاکید کرد:در باشگاه کسانی هستند که با آمدن منصوریان مخالف بودند و دوست نداشتند او امسال سرمربی استقلال شود؛ بنابراین علیرضا باید حواسش جمع باشد تا از برخی به اصطلاح خودی‌ها ضربه نخورد و همان بلایی که بر سر مظلومی آمد بر سر او نیاید.

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: کار در استقلال بسیار مشکل‌تر از نفت است، زیرا در اینجا هواداران فقط بُرد می‌خواهند و دوست دارند که تیمشان در مقابل رقیب سنتی‌شان پیروز باشد. منصوریان باید حواسش به همه چیز باشد و اشتباه نکند، زیرا اشتباه در استقلال مساوی است با حواشی بسیار زیاد که می‌تواند بر روی کارهای تیمی او اثر منفی بگذارد.

فکری در خصوص کادر فنی منصوریان نیز گفت: آنها مدت‌هاست که با یکدیگر کار کرده‌اند و به یک درک متقابل رسیده‌اند. این مسئله در همه جای دنیا وجود دارد که یک سرمربی با کادری کار می‌کند که با او هماهنگ باشند و با یکدیگر همفکری کامل دارند. امیدوارم این کادر فنی بتواند با همفکری که با یکدیگر انجام می‌دهند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند تا بتواند در پایان فصل آینده موفق باشند، زیرا در فصلی که گذشت تعدادی بازیکن در استقلال بودند که در حد و اندازه‌های این تیم نبودند و نتوانستند انتظارات مردم را برآورده کنند.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان گفت: امیدوارم علیرضا منصوریان بتواند بر حواشی که خواسته یا ناخواسته در تیم به وجود می آید مسلط باشد، آنها را از بین ببرد و بتواند با اتحاد و دوستی و آرامش در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.