صید بزرگ استقلال 500 میلیون گرفت و پرسپولیسی شد

مهاجم ملی پوش فصل گذشته نفت تهران که در پایان نقل و انتقالات به سوژه اصلی نقل و انتقالات تبدیل شده شود در نهایت راهی باشگاه پرسپولیس شد تا قرارداد دو ساله خود را با این تیم امضا کند؛ این در حالی بود که شاگردی دوساله زیر نظر علیرضا منصوریان در نفت تهران و در ادامه ملاقات با سرمربی جدید استقلال در تمرین تیم ملی باعث شد تا زمزمه هایی مبنی بر حضورش در این تیم به گوش برسد. اما در نهایت ملاقات شبانه و در ادامه واریز وجه از سوی عابربانک سرخ ها باعث شد تا او راهی پرسپولیس شود.

 

حسین هدایتی که از سه روز قبل در صفحه اینستاگرام خود وعده حضور ستاره های مدنظر این تیم را به هواداران داده بود، شب گذشته و در لحظاتی که هواداران شب زنده دار این تیم در حال تماشای دیدار فرانسه و رومانی در جام ملت های اروپا بودند، پیروزمندانه از حضور ستاره مدنظر پرسپولیسی ها خبر داد. او که پیش از این و بعد از بازگشت از سفر در اردوی تیم ملی حضور یافته بود و با وحید امیری صحبت کرده بود در ادامه صحبت نهایی اش را با اجرای وعده اش به این بازیکن نهایی کرد و با واریز مبلغ 500 میلیون راه سرخپوش شدن او را باز کرد.

 

پیش پرداخت 500 میلیونی حسین هدایتی به وحید امیری دیگر راهی برای تفکر بیشتر برای این بازیکن که همچنان در رویای حضور در لیگ قطر قرار داشت باقی نگذاشت تا صبح امروز او در کنار ترکاشوند وارد باشگاه شود و برگه های مربوط به قرارداد با پرسپولیس را امضا کند و صید بزرگ استقلال اینگونه از دست شان بپرد.