کریم: نمی دانم فصل بعد کجا باشم

کریم انصاری‌فرد  در مورد بحث ماندن یا جدایی اش از تیم پانیونیوس عنوان کرد: بعد از ترک یونان بلافاصله به اردوی تیم ملی آمدم و فرصتی وجود نداشت تا با مسئولان باشگاه صحبت کنم. آنها برای فصل آینده خواهان تمدید قرارداد من هستند ولی هنوز وضعیتم مشخص نیست. در حال حاضر در ایران مشغول استراحت هستم و بعد از بازگشت به یونان، وضعیتم برای فصل بعد مشخص خواهد شد.

مهاجم تیم ملی در مورد پیشنهاد دو باشگاه پائوک و آ.ا.ک و اینکه گفته می شود از مارسی فرانسه و یکی دو کشور اروپایی پیشنهاد دارد گفت: پیشنهاد دو باشگاه یونانی به قبل از پایان لیگ مربوط می‌شود و این مسائل توسط مدیربرنامه‌هایم مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای فصل آینده باید بهترین تصمیم را بگیرم چون سال گذشته شرایط بسیار خوبی داشتم و می‌خواهم این روند صعودی را ادامه دهم. من روزهای بسیار خوبی در پانیونیوس داشتم و مطمئنا یکی از اولویت‌هایم ماندن در همین تیم خواهد بود اما پیشنهادهای دیگر را هم بررسی خواهم کرد چون باید بهترین تصمیم را بگیرم.

انصاری‌فرد در مورد بحث محرومیت باشگاه پانیونیوس از حضور در یورولیگ که توسط سایت رادیو ورزش یونان منتشر شد گفت: اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم و من هم اخبار را از طریق سایت‌ها دنبال کرده‌ام. امیدوارم  در نهایت این مشکل برطرف شود و باشگاه ضرر نکند.

وی که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل قرقیزستان 2 گل به ثمر رساند در مورد 2 بازی اخیر تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی‌ها به ما کمک خواهد کرد تا هماهنگی بیشتری پیدا کنیم. کی‌روش در این دو بازی بازیکنان جدیدی را به زمین فرستاد و خوشبختانه جوان‌های خوبی در تیم ملی حضور دارند که می‌توانند در آینده برای تیم ملی مفید باشند. دو بازی خوب انجام دادیم و این مسابقات مطمئناً به کادرفنی تیم ملی کمک خواهد کرد تا شناخت بیشتری از وضعیت بازیکنان پیدا کنند.

این بازیکن در مورد رقابت فشرده مهاجمان تیم ملی و کار سخت کی‌روش برای انتخاب دو مهاجم تصریح کرد: خوشحالم که تیم ملی مهاجمان خوبی دارد و رقابت سالمی بین مهاجمان وجود دارد. این موضوع به سود تیم ملی کشور ما خواهد شد و دست کادرفنی تیم ملی هم باز است. خوشبختانه رقابت در تیم ملی همیشه وجود دارد و این به پیشرفت تیم ملی ایران کمک می کند.

انصاری‌فرد در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی روسیه صعود کند به تسنیم گفت: در دوره گذشته کار سختی داشتیم اما دیدید که چگونه در 3 بازی پایانی همه چیز را عوض کردیم. تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی دارد، از همه مهمتر اینکه یک مربی باتجربه روی نیمکت داریم و با بودن کی‌روش رفتن به جام جهانی به هیچ عنوان سخت نخواهد بود.