منصوریان دست از سر بازیکن ما بردارد

مذاکره باشگاه استقلال تهران با عزت پورقاز مدافع ملی پوش تیم ملوان انزلی با اعتراض شدید باشگاه خوزستانی همراه شد. این بازیکن چند روز پیش با تیم خوزستانی به توافق نهایی دست یافته بود اما قراردادی امضا نکرد تا همتای تهرانی برای به خدمت گرفتن وی آستین بالا بزند.

پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ماجرای مذاکره باشگاه استقلال با پورقاز را اینگونه تشریح کرد: جمعه شب منصوریان با من تماس گرفت و خواست کسب اجازه کند که با پورقاز وارد مذاکره شود. من در پاسخ وی گفتم که با این بازیکن توافق کردیم و به او نیاز داریم اما منصوریان خیلی اصرار داشت و من هم عنوان کردم باید با مدیریت باشگاه در این باره صحبت کنم.

وی با بیان اینکه موضوع را با مسئولان باشگاه در میان گذاشت، ادامه داد: وقتی با مدیریت باشگاه صحبت کردم آنها گفتند که مسئولان استقلال تهران حق مذاکره با پورقاز را ندارند و تحت هیچ شرایطی به آنها اجازه این کار را نمی دهیم. یکی از مسئولان باشگاه با منصوریان بارها تماس گرفت و پیامک هم فرستاد ولی او دیگر پاسخی نداد و بعدا دیدیم که در برنامه تلویزیونی حضور یافته است.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت نهایی پوقاز چه خواهد شد، گفت: زمانی که او در اردوی تیم ملی حضور داشت با او صحبت کردیم و به توافق نهایی دست یافتیم. قول اخلاقی طرفین از قرارداد هم مهمتر بود و وکیل این بازیکن هم اصرار دارد پورقاز به استقلال خوزستان برود. امروز هم این بازیکن مصاحبه کرد و گفت بازیکن استقلال خوزستان هستم بنابراین انتظار ما از منصوریان این است  سراغ گزینه های دیگر برود.

این مربی در واکنش به اینکه شما با پورقاز قراردادی ندارید و او از حق مذاکره با باشگاه دیگر برخوردار است، گفت: از استقلال تهران بعنوان همنام باشگاه ما انتظار داریم به احترام مردم خوزستان این کار را انجام ندهد. ما با مدافع ملوان به توافق نهایی رسیدیم و اخلاقا آنها نباید چنین کاری انجام دهند.