لیست مازاد استقلال و صداهای که بلند شد

شاید در روزهای آتی دیگر بازیکنانی که در لیست مازاد قرار گرفته اند علیه باشگاه و هم چنین علیرضا منصوریان صحبت کنند اما در این بین عادل شیحی متفاوت با هم تیم های خود عمل کرد.

 

او وقتی متوجه شد در لیست مازاد استقلال قرار گرفته به روزهای خوب حضور در استقلال اشاره کرد و اینکه این خاطرات را برای همیشه در ذهن نگاه خواهد داشت و در نهایت هم برای استقلال آرزوی موفقیت کرد و اذعان داشت  فصل جدید چالش تازه ای را تجربه خواهد کرد.

 

این رفتارها نشان می دهد در فوتبال ایران هنوز اخلاق حرفه ای قانون و نهادینه نشده و فوتبال ما به دروغ کلمه حرفه ای را با خود یدک می کشد.

 

مهدی مهدوی کیا یک فصل در لیست فروش توماس دال سرمربی وقت هامبورگ قرار گرفت و وقتی نتوانست برای خود تیم پیدا کند در تمرین تیم حاضر می شد. او به جای  مصاحبه کردن و حمله به توماس دال تمرین کرد و آن قدر در تمرین جدی بود که دوباره فیکس هامبورگ شد.

 

نه فقط میلاد فخرالدینی خیلی از بازیکنان حتی ستاره ها در فصل نقل و انتقالات در لیست مازاد قرار می گیرند. این به معنی نفی ارزش های فنی بازیکن نیست. مربی هر تیمی مختار است تیم را بر اساس ایده های خود چینش کند و طبیعی است برخی از بازیکنان در پازل او جا نگیرند در حالی همان بازیکن شاید در پازل مربی دیگری بهترین باشد.

 

میلاد فخرالدینی و میلاد فخرالدینی ها به جای مصاحبه و گلایه بهتر است به تیم جدید، فصل جدید و رعایت اخلاق حرفه ای فکر کنند.

 

در هیچ کجای فوتبال حرفه ای دیده نشده از سرمربی ای به خاطر عدم گزینش یک بازیکن یا قرار دادن بازیکن در لیست مازاد گلایه شود.