منصوریان لطف دارد مرا می خواهد اما من صد در صد پرسپولیسی هستم

محمدحسین کنعانی که پس از گذراندن خدمت سربازی خود مجددا به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است در رابطه با گمانه زنی هایی که مبنی بر جدایی از سرخ پوشان مطرح می شود گفت:

 

امیدوارم هرچه سریعتر تکلیفم مشخص شود

 

من هنوز با باشگاه صحبتی نکرده ام، پس از گذراندن دوران خدمت سربازی ام به صورت خودکار به جمع پرسپولیسی ها بازگشتم اما هنوز یک سری از حرف ها بین بنده و باشگاه رد و بدل نشده است، من به دنبال این هستم تا هرچه سریعتر تکلیفم مشخص شود و بتوانم در خدمت تیمم باشم. آنطوری که مدیر برنامه هایم گفته طی یکی دو روز آینده موضوعات بین من و باشگاه حل خواهد شد.

 

به عنوان یک ملی پوش به پرسپولیس بازگشتم

 

من تاکنون اظهارنظری در رابطه با شرایطم برای حضور در پرسپولیس نکرده ام، مدیربرنامه هایم در این رابطه با باشگاه صحبت کرده است که گویا دو مبحث مالی و زمانی در قرارداد من مطرح بود، بهرحال من در دو سالی که در این تیم نبودم و در ملوان بازی می کردم تجربه بیشتری پیدا کردم و به عنوان یک بازیکن ملی پوش به این تیم بازگشتم.

 

انتظار عجیب و غریبی از باشگاه ندارم

 

البته این را بگویم که من انتظار آنچنانی و عجیب و غریبی ندارم، بازیکن جوانی هستم که میخواهم سال ها در فوتبال ایران بهترین عملکرد را داشته باشم بنابراین می دانم که وارد حاشیه شدن و صحبت از بعضی مسائل ممکن باعث خراب شدن بازیکن شود به همین دلیل خودم را وارد مسائلی همچون مسائل مالی نکردم و مدیربرنامه هایم به آن رسیدگی می کند اما امیدوارم آقای طاهری نیز مساعدت داشته باشند و با هم به نتیجه مشترکی برسیم و در تیم محبوبم حضور داشته باشم و با کمک بزرگانی همچون آقای هدایتی تیم خوبی برای فصل آینده داشته باشیم.

 

در مکتب پرسپولیس بزرگ شدم

 

من صد در صد یک پرسپولیسی ام، بازیکنی هستم که در مکتب پرسپولیس رشد کردم، خوشحالم که پیراهن این تیم را برتن می کنم و امیدوارم اتفاقی در این میان من را از جایی که در آن بزرگ شدم دور نکند، از زمان حضور دنیزلی من از تیم جوانان به بزرگسالان پرسپولیس آمدم، زمانی که آقایان کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان و بسیاری بزرگان دیگر در این تیم حضور داشتند، پس از رفتن به پرتغال برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفتم و اکنون با افتخار بازهم به جایی برگشتم که متعلق به آنجا هستم.

 

استقلالی ها قابل احترام هستند اما همه فکر و ذکر من پرسپولیس است

نظر استقلالی ها برای من بسیار قابل احترام است، از همه آنها و آقای منصوریان ممنونم که به من لطف داشتند البته صحبتی با شخص بنده انجام نشد و گویا با مدیر برنامه هایم حرف زده شد و ایشان هم گفتند که من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر خواسته ای داشته باشند باید مستقیما با باشگاه صحبت کنند، این در حالیست که همه فکر و ذکر من پرسپولیس است و می خواهم در خدمت تیمم باشم.

 

به نظر هواداران احترام می گذارم

از هواداران هر دو تیم ممنونم که به من لطف دارند و به نظر آنها احترام می گذارم، بهرحال همه نگران تیم های شان هستند و در این میان ممکن چیزی بگویند که خوشایند نباشد، متاسفانه در صفحه اجتماعی ام اوضاع بسیار پیچیده و ناخوشایندی پیش آمد و امیدوارم هواداران هر دو تیم اخلاق را رعایت کنند.

 

جوری بازی می کنم که نان حلال سر سفره ام ببرم

متاسفانه شنیدم عنوان می کنند در بازی تیم های پرسپولیس و ملوان من چیزی گفتم که خوشایند بزرگان تیم نبوده است، همینجا این موضوع را تکذیب می کنم، من چرا باید به بازیکنانی که با آنها همبازی بودم بی احترامی کنم، آن هم بازیکنانی که خیلی های شان پیشکسوتان من هستند و باید کنارشان تجربه کسب کنم، البته منکر این موضوع نمی شوم که در هر تیمی باشم به دلیل اینکه می خواهم پول حلال سر سفره ام ببرم محکم بازی می کنم، بهرحال من باید با بازی خوب و محکم و البته کم نقص خودم را نشان دهم.

 

خوشحالم کنار سیدجلال بازی خواهم کرد

 

خوشحالم که سیدجلال حسینی در پرسپولیس حضور دارد، من پیش از این نیز در کنار او بودم و تجربیات خوبی به دست آوردم علاوه بر آن در تیم ملی نیز کنار ایشان بودم و بازی و تمرین در کنار او برای من کلاس درس مهمی بود و خوشحالم که حالا در تیم پرسپولیس نیز این همکاری ادامه خواهد یافت. سیدجلال یکی از بهترین مدافعان فصل گذشته لیگ برتر بود که بازی در کنار او می تواند برای هر مدافعی جذاب باشد.

 

امیدوارم در تیم ملی تثبیت شوم

 

در دو سالی که از پرسپولیس دور بودم تجربیات زیادی کسب کردم، بازی های سنگین و مهمی انجام دادم، به تیم ملی دعوت شدم و بازی کردم و خوشحالم که اکنون به عنوان یک مدافع ملی پوش به تیم محبوبم بازمی گردم، در اردوی قبلی تیم ملی به دلیل مصدومیت منجر به جراحی که داشتم نتوانستم حضور داشته باشم اما خوشحالم که اکنون بازهم در تیم ملی حضور دارم و امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهم بتوان خودم را در تیم ملی تثبیت کنم.

 

از همه انزلی چی ها ممنونم

 

از حضور در انزلی هم تجربیات فوق العاده ای کسب کردم، از همه همبازیان و مربیانم در این تیم سپاسگذارم که در این دو سال بیشترین همکاری را با من داشتند و از مردم خوب انزلی و گیلان هم ممنونم که همیشه از من حمایت کردند، خدا شاهد است که همه تلاشم را همیشه کردم تا با نهایت تعصب در خدمت این تیم باشمف حتی در سه چهار بازی آخر نباید بازی می کردم اما با آمپول خودم را رساندم تا بتوانیم نتیجه بگیریم که در نهایت هم شرمنده انزلی چی ها شدیم امیدوارم از من راضی باشند خاطره خوبی از دو سال حضور در انزلی دارم.