آرزوی من بود دوباره سرخپوش شوم/لایق کاپیتانی نیستم

محمد ابراهیمی  درباره بازگشتش به تراکتورسازی، پیشنهادهای استقلال و پرسپولیس، رابطه خوبش با هواداران تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم

من پیشنهادهای خوبی از تیم های لیگ برتری مثل استقلال و پرسپولیس داشتم اما چون تراکتورسازی را دوست داشتم و دوست دارم، می خواستم به این تیم برگردم. آرزو داشتم دوباره نزد هواداران تراکتورسازی باشم و با توجه به اینکه در تبریز راحت هستم، خوشحالم که با باشگاه به توافق رسیدم و بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را برتن خواهم کرد.

 

دوران خوبی داشتم

بابت برگشتنم به تراکتورسازی بسیار خوشحال هستم. نمی دانم چطور احساسم را توصیف کنم. من دوران بسیار خوبی در تراکتورسازی داشتم وهواداران این تیم نیز همواره به من لطف داشتند. امیدوارم بتوانم با انجام بازی های خوب، پاسخ محبت هایشان را بدهم. انشاءالله قراردادم روال قانونی اش را طی می کند و صبح دوشنبه از سوی باشگاه اعلام می شود.

 

هواداران شرمنده ام کردند

پوشیدن پیراهن تراکتورسازی همیشه برایم افتخار بوده است. در این چند روز هواداران با کامنت هایشان در اینستاگرام حسابی شرمنده ام کردند. امیدوارم سربلندشان کنم.

 

برای شماره 14 نیامدم

من همیشه شماره 14 را دوست داشتم اما مشخص نیست که بار دیگر در تراکتورسازی این شماره را برتن کنم. هنوز چیزی در این باره مشخص نیست اما واقعا هم دنبال شماره نیستم. همین که لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته باشم، برایم کافی است.

 

لایق کاپیتانی نیستم

هرگز به فکر بازوبند کاپیتانی نیستم. بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی بسیار بزرگتر از این حرف ها است و من هرگز شایسته این بازوبند نیستم. مهدی کیانی در حال حاضر لایق کاپیتانی است و ما هم فقط دنبال این هستیم تا برای تراکتور بازی های موثری انجام دهیم.

 

به دنبال قهرمانی

قهرمانی در لیگ برتر کار خیلی سختی است. امسال همه تیم ها قدرتمند تر از سال گذشته هستند اما تراکتورسازی نیز بزرگ است و برای رسیدن به قهرمانی این تیم همه کار انجام می دهیم.

 

از هواداران تراکتور عذرخواهی می کنم

از تمام باشگاه هایی که پیشنهاد دادند، تشکر می کنم. از هوادارانی که بابت جدایی ام از تراکتورسازی ناراحت شدند، عذرخواهی می کنم اما آنها بدانند که مجبور بودم چنین کاری انجام دهم. از سردار آجورلو هم تشکر می کنم. او انسان بسیار خوبی است و کارش را بلد است. انشاءالله بتوانیم همه با هم بهترین روزها را برای تراکتورسازی رقم بزنیم.