منصوریان مدافع پرسپولیس را می خواهد

مدیربرنامه لئوناردو پادووانی امروز در گفتگو با رسانه‌ها مدعی شده پیوستن این بازیکن به استقلال قطعی است که البته از قبل هم قابل پیش‌بینی بود چراکه این بازیکن در نفت‌تهران سابقه کار کردن با منصوریان را دارد و حالا او دوباره در استقلال شاگرد این مربی جوان خواهد شد.

 

استقلال به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده قرارداد هرائر مگویان را تمدید می کند تا این دو بازیکن فصل آینده زوج دفاع وسط ثابت استقلال را تشکیل دهند اما در این بین گفته می شود علیرضا منصوریان در تلاش است تا این تیم یکی از دو خرید خود را با یک دفاع وسط پر کند. در این بین اخبار ضدونقیضی در رسانه‌ها منتشر شده است. عده ای محمد دانشگر مدافع فصل گذشته نفت و محمدحسین کنعانی‌زادگان را گزینه‌های احتمالی خرید علیرضا منصوریان می‌دانند اما عده‌ای هم اعتقاد دارند سرمربی جوان آبی‌ها روی یک مدافع خارجی نظر پیدا کرده است که این بازیکن قرار است ظرف روزهای آینده برای عقد قرارداد با آبی ها به ایران بیاید، اتفاقی که اگر عملی شود 3 بازیکن از 4 بازیکن خارجی استقلال را مدافعان وسط تشکیل خواهند داد و تنها آبی ها می توانند یک بازیکن آسیایی جذب کنند.

 

البته استقلال در پست دفاع وسط امین حاج محمدی جوان را هم در اختیار دارد و احتمال دارد در صورتی که رفتن امید ابراهیمی از استقلال قطعی شود منصوریان برای پست هافبک دفاعی به فکر جذب بازیکن باشد.