آرش برهانی که در شبکه ورزش حاضر شده بود درباره جدایی اش از استقلال اظهار داشت: لحظات بسیار خوبی را با طرفداران استقلال در این چند ساله داشتم و جا دارد که از همین جا از آنها تشکر می کنم.

وی در مورد اینکه از دیدن لیست مازاد استقلال تعجب کرده یا نه گفت: نه از دیدن لیست تعجب نکردم از نیم فصل گذشته پیش زمینه آن را برایم ایجاد کرده بودند. کم کم به این مسئله ‌عادتم داده بودند. از نیم فصل یکسری ‌آدم‌ها یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت.

وی ادامه داد: در دو سه سال  اخیر زیاد به بازی گرفته نشدم  و خودم شخصا فکر می کنم دلیل این موضوع فوتبالی و فنی نبود.

وی در مورد اینکه منصوریان نام او را در لیست خروج قرار داد، افزود:مشکلی با ایشان ندارم. با جدایی از استقلال یک جوری کنار آمدم. دنبال مقصر هم نیستم. یک روز باید می‌رفتم اکنون در دوره منصوریان از استقلال رفتم شاید این جدایی در دوره فرد دیگری رخ می‌داد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه فصل بعد در کدام تیم است گفت: هنوز مشخص نیست اول باید از هواداران تشکر کنم که با حضورشان به ما انگیزه و دلگرمی می‌دادند و همین طور باید از بازیکنانی که سالها در کنارشان بازی کرده‌ام تشکر کنم. زیرا آنها باعث شدند من بیش از صد گل بزنم. محبت آنها هم هواداران را فراموش نمی‌کنم.

برهانی در پایان گفت: امیدوارم هواداران استقلال از من راضی باشند و برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت می کنم. ۳۳ سال سن دارم ولی متاسفانه می گویند پیر شده ای! این در حالی است که سن صرف یک عدد است و رضا عنایتی مثال خوبی برای این مهم است که با وجود سن و سالش از یک مهاجم ۲۷ ساله شاداب تر و موثرتر بازی می کند. البته من هنوزم میخواهم بازی کنم و امسال هم به جایی می روم که بتوانم بازی کنم. کسی که دو ماه دو ماه یک بار فرصت بازی پیدا کند نمی تواند کار خاصی انجام بدهد. خارجی ها بلد هستند چگونه از بازیکنان باتجربه بازی بگیرند؛ شما ببینید قرارداد توتی در ۴۰ سالگی تمدید می شود اما نه بدین شکل که او را نیمکت نشین کنند بلکه خوب می دانند چطور از بازیکن باتجربه ای چون او بازی بگیرند.