ابراهیمی هم از بازگشت به تیم سابقش خوشحال است، همانجایی که هواداران به او لقب اف14 داده بودند. ابراهیمی درمورد بازگشت به تراکتور به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

بابت بازگشت به تراکتور چه احساسی داری؟

احساس غرور دارم و خوشحالم که یک‌بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. امیدوارم فصل خوبی را در کنار هواداران، کادر فنی و مدیریت باشگاه پشت‌سر بگذاریم.

 

ظاهرا چند روز پیش که بحث تمدید قرارداد سه‌ساله تو با گسترش فولاد مطرح شد، خیلی ناراحت بودی؟

من به این دلیل ناراحت بودم که با خودم صحبتی انجام نشده بود. به هر حال مهم این بود که این مشکل خیلی زود برطرف شود.

 

فکر نمی‌کنی گسترش فولاد بابت جدایی تو ضرر کند؟

من باید از مجموعه باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر کنم که امکانات خوبی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. از آقایان زنوزی، حسن‌زاده، خطیبی و آذرنیا ممنون هستم. از فراز کمالوند هم تشکر می‌کنم که به من لطف داشت و مدیون او هستم. به هر حال قسمت این بود که به تراکتور بیایم.

 

هدف شخصی خودت در تراکتور چیست؟

من اگر هدف شخصی داشتم به استقلال یا پرسپولیس می‌رفتم. پارسال که از تراکتور جدا شدم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و حتی با آقای درخشان در جلسه‌ای صحبت کردم و قرار بود به پرسپولیس بروم. با این حال دلم با هواداران تبریزی بود و دوست داشتم در این شهر بمانم. همیشه سعی کردم برای گسترش فولاد و تراکتورسازی با جان و دلم بازی کنم.

 

ظاهرا استقلال هم شدیدا دنبال جذب تو بود؟

به هر حال آنها لطف داشتند، ولی قسمت این بود که دوباره برای تراکتورسازی بازی کنم و برای استقلال هم آرزوی موفقیت دارم. درضمن تیم‌های دیگر هم به من پیشنهاد دادند که باید از آنها تشکر کنم. من در این چند هفته فقط با گسترش فولاد و تراکتورسازی جلسه داشتم.

 

ظاهرا مصطفی آجورلو هم نقش مهمی در تراکتوری شدن تو داشت؟

باید از تلاش آقای آجورلو هم تشکر کنم، از امیر قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کرد. در دوران سخت فوتبالم این قلعه‌نویی و کمالوند بودند که به من اعتماد کردند و در سخت‌ترین شرایط که به‌دلیل مصدومیت در اوج نبودم، مرا پذیرفتند. واقعا مدیون آنها هستم.

 

خیلی‌ها از تراکتور بابت جذب تو آن هم در شرایطی که 32سال سن داری انتقاد کردند. در این مورد نظر چیست؟

سن من زیاد است؟ سن فقط یک عدد در شناسنامه است و من در زمین حرف‌هایم را می‌زنم. خیلی از بازیکنان الان جوان هستند و اگر می‌توانند پا به پای بازیکنان باتجربه جلو بیایند. درضمن این را هم بگویم که من 31سال سن دارم و نمی‌دانم کجای سن من زیاد است. الان در جام ملت‌های اروپا و رقابت‌های کوپا آمریکا بازیکنان 35ساله بازی می‌کنند. آنهایی که این بحث را مطرح می‌کنند دنبال چیزهای دیگری هستند، ولی بهتر است تا پایان فصل منتظر بمانند تا همه چیز مشخص شود.

 

آیا تراکتورسازی قهرمان می‌شود؟

ما دنبال قهرمانی هستیم، ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. در این راه چشم به حمایت هواداران داریم.

 

از شرایط مالی قراردادت با تراکتورسازی راضی هستی؟

من بابت سال‌های گذشته از تراکتورسازی طلب دارم، ولی هیچ‌وقت صحبت نکردم و دنبال شکایت هم نبودم. از گسترش فولاد هم طلب دارم، ولی برای من همه چیز پول نیست. مطمئن باشید کمتر از جاهای دیگر پول گرفتم.