بازیکنی که ناز کند و به استقلال ضربه بزند را نمی خواهم/گزینه های پرسپولیس شاگردانم بودند

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در حاشیه اولین تمرین تیمش گفت:" از صمیم قلب از هواداران استقلال تشکر می کنم. روزی که می رفتم 120 هزار نفر در آزادی بودند و روزی هم که دوباره برگشتم، محل تمرین مملو از جمعیت بود. هواداران شرمنده ام کردند، فکر نمی‌کردم که در ماه رمضان اینقدر جمعیت به محل تمرین استقلال بیاید. از خداوند متعال می خواهم که به کادر فنی جدید و بازیکنان کمک کند که سال رویایی و خوبی را داشته باشیم."

مسیر پرویز مظلومی را ادامه می دهیم

در قدم اول باید ساختار نحوه بازی را عوض کنیم و نشاط را به سکو ها بیاوریم. در قدم دوم  انشالله بتوانیم مسیر افتخارات پرویز مظلومی را ادامه دهیم و بتوانیم با حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و کادرفنی نتایج خوبی بگیریم. سال بسیار سختی در پیش داریم ولی با امید به خدا،بازیکنان خوب و هوادارنمان انشالله بتوانیم این مسیر سخت را به خوبی طی کنیم.

نقل و انتقالات استقلال

ما تاکنون شش بازیکن جذب کرده‌ایم که 4 نفر آنها سرشناس هستند و دو بازیکن را خودم از نفت آوردم. دو بازیکن چهره سرشناس نیستند و برای همین  مردم نقل‌وانتقالات ما را  با سیار تیم ها مقایسه می‌کنند، اما این بازیکنان که سرشناس نیستند، با کار کارشناسی جذب شده‌اند. ما در نقل‌وانتقالات عقب‌نشینی نمی‌کنیم و قرار است دو بازیکن سرشناس دیگر به تیم ما اضافه شوند.  همچنین یک مدافع برزیلی نیز از سری B این کشور هفته آینده  برای مذاکره با استقلال به ایران می‌ آید.

بازیکنانی که ناز کنند و به ساختار تیم لطمه بزنند را نمی خواهم

از مسیر نقل و انتقلات راضی هستیم. می دانم که هواداران نگران هستند، ولی ایمان داشته باشند در پست هایی که احساس کمبود کردیم بازیکن گرفتیم و بازیکنانی را دوست داریم به تیم بیاوریم که تشنه پیشرفت باشند و با تمام وجود پیراهن آبی را قبول کنند. اگر کسی برای پیراهن استقلال ناز بکند و به ساختار تیم ما لطمه وارد کند، ترجیح می دهم از ستاره های جوان استفاده کنم که تشنه پیشرفت باشند. قطعا بازیکنان جوانی که به تیم آروده ایم تمام تلاششان را برای تیم استقلال و راه یابی به تیم ملی انجام خواهند داد.

قیمت باقری و قربانی 6 میلیارد تومان است

در اینکه من به قاسم حدادی فر علاقه شخصی و فوتبالی دارم شکی نیست. قاسم یکی از هافبک های خوب ایران است. اما شرطی که سعید آذری گفته در ازای رضایتنامه حدادی فر، فرشید باقری و علی قربانی را می‌ خواهد، من منکر توانایی های حدادی فر نمی شوم، اما فرشید باقری و علی قربانی را به ذوب‌آهن نمی‌دهیم، بلکه ما با همان شرایط اولیه و با پول  برای خرید این بازیکن پیش می‌رویم.  امیدوارم ذوب آهن با این شرط نشان ندهد که کسی سراغ قاسم نیایید و یا اگر میایید ما هم سراغ ستاره های شما می آییم. بازیکنانی که به استقلال می آیند، فردای قرارداد قیمتشان سه میلیارد می شود. اگر آقای آذری باقری و قربانی را بخواهد، 6 میلیارد تومان می گیریم و این بازیکنان را می دهیم. من با سعید آذری رفیق هستم و از 25 سال پیش در مسابقات آموزشگاه‌ها با او دوست بوده‌ام، اما دو بازیکنی که او نام برده شش میلیارد قیمت دارند چون برند استقلال روی این بازیکنان است.

استقلال خانه مجتبی جباری و پژمان منتظری است

استقلال خانه جباری و منتظری است. من با مدیربرنامه‌های آنها و با خود این دو بازیکن صحبت کرده‌ام و گفتم هر وقت که به استقلال بیایند درهای تیم به رویشان باز است. هر وقت آنها از نظر مالی در تیم فعلی‌شان متضرر نشوند خوشحال می‌شویم که به استقلال برگردند.

کاوه رضایی با آمدن به استقلال بستر خوبی برای آینده اش فراهم می کند

کاوه رضایی بازیکن سابق خود من در تیم امید بوده است، کاوه من را به خوبی می‌شناسد. شرایط پرسپولیس هم که می داند رقیب ماست، اما در نهایت خودش است که باید تصمیم بگیرد. اگر به استقلال بیاید قدمش به روی چشم و  بستر خوبی برای آینده اش فراهم می کند. اگر  تیم دیگری هم انتخاب کند  رابطه استاد و شاگردی ما باقی خواهد ماند. اجازه بدهید  72 ساعت صبر کنیم تا ما هم دو سه سورپرایز برای هواداران‌مان داشته باشیم.

گزینه های پرسپولیس شاگردان من بوده اند

در فضای مجازی می‌خوانم که هواداران پرسپولیس می نویسند ما هر بازیکنی را می‌خواهیم منصوریان سراغ او می‌رود. اصلا این‌طور نیست که من دنبال گزینه‌های تیم رقیب باشم، بلکه همه این بازیکنان شاگردهای خود من بودند و طبیعی است که سراغ بازیکنانی بروم که از آنها شناخت دارم. ما به پرسپولیس احترام قائل هستیم و از هیچ کلمات منفی هم استفاده نمی کنیم. ما علاوه بر اینکه دنبال بهترین ها هستیم، به دنبال بازیکنانی می رویم که تمام قلب‌ شان با ما باشد.

حاج صفی را جذب می کنیم

در خصوص احسان صحبت هایی را انجام داده ایم و اگر قرار باشد حاج صفی فوتبالش را در ایران ادامه دهد، این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

بستر مناسبی فراهم شود آرش افشین را هم جذب می کنیم

همین امروز از طریق خرمگاه به او پیغام فرستاده‌ایم. قرار است وضعیت فیزیکی و آسیب‌دیدگی آرش را بررسی کنیم و اگر بستر مناسبی فراهم شود این بازیکن را هم جذب می‌کنیم.

برنامه تمرین استقلال

تمرینات ما در سه روز اول مانند شش سال گذشته کاری من به گونه‌ای است که بازیکنان در سه روز ابتدایی تمرین شرایط حضور در تمرینات بدنسازی را پیدا کنند. ما تمرینات بدنسازی را آغاز خواهیم کرد و سپس 14 تیرماه به ترکیه می رویم  و در این کشور 12 روز تمرین سخت خواهیم داشت. 42 روزی که فرصت خواهیم داشت چهار پنج بازی دوستانه برگزار می‌کنیم تا به شرایط آمادگی لازم  برسیم. برنامه تیم و بازیکنان را نوشته‌ام و به پورحیدری داده‌ام. سال سختی خواهیم داشت ولی با این بازیکنان سال راحتی پیش‌رو داریم.

دو سال پیش با کنعانی زادگان تمام کردم

اگر اصالتا بخواهیم بدانیم کنعانی زادگان چه رنگی است باید بگویم این بازیکن کارش را با استقلال ماهشهر آغاز کرد. من دو سال پیش و در هتل اوین با او تمام کردم. به او گفتم اگر سربازی‌ات تمام شد می‌توانم کنار خودم ببرم. 10 دقیقه با او صحبت کردم و پس از آن قرارداد امضا شد. از صمیم قلب به این بازیکن جوان خوشامد می‌گویم و باید کنعانی‌زادگان را از جوانان آینده‌دار فوتبال بدانیم.

اولیت اول ما  پیروزی در دربی است

در حال حاضر تمرکزمان روزی تمرنات است و منتظر قرعه‌کشی لیگ هستیم تا ببینیم در چه هفته‌ای با پرسپولیس بازی خواهیم داشت ولی  مطمئنا اولویت اول ما پیروزی در دربی است.

دستیار خارجی

هفته آینده یک مربی خارجی به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهد داشت

وزیر نفت تکلیف بازیکنان نفت را مشخص کند

امیدوارم که وزیر نفت  وضعیت این تیم را مشخص کند. علاوه بر طلبکاری بازیکنان بلاتکلیفی آنها هم در مورد قراردادشان وجود دارد. اگر آسیبی در زندگی به بازیکنان وارد شود این مسئله بر عهده وزارت نفت است. اگر می‌خواهند این تیم را سر پا نگه دارند که هیچ در غیر اینصورت پول بچه‌های ما را بدهند و آنها را بازیکن آزاد اعلام کنند.