از برانکو شاکی هستم و یک روز به پرسپولیس برمی گردم

محمد نوری تا پیش از قرارداد با تراکتورسازی منتظر تماس برانکو ایوانکوویچ ماند اما وقتی خبری نشد با تبریزی ها به توافق رسید و قرارداد بست.

 

نوری پس از این ماجرا حرف‌های جالبی زده که در ادامه می خوانید:

 

* شنیدیم تا لحظه آخر هم منتظر تماس پرسپولیسی‌ها بودی؟

متأسفانه نه خبری از مسئولان پرسپولیس شد و نه برانکو! هیچ کس از این باشگاه به من زنگ نزد و به همین خاطر به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ مثبت دادم.

 

* از لحن صدایت به نظر می‌رسد از پرسپولیسی‌ها و برانکو دلخور هستی.

- مگر می‌شود از برانکو دلخور نباشم؟ من با وجود آن که هافبک بودم چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیس هستم. 4 هفته‌ای می‌شود به ایران آمده‌ام و کوچک‌ترین تماسی برانکو و باشگاه با من نگرفتند. بارها گفتم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم. البته حتماً بنویسید بابت 5، 6 سال حمایت از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و خودم را مدیون آنها می‌دانم اما رفتار مسئولان باشگاه با من درست نبود.

 

* چه شد که تراکتورسازی را انتخاب کردی؟

- 5 پیشنهاد مختلف داشتم و با مربیان و مدیران آنها صحبت کردم. از آنجایی که به سردار آجورلو و آقای قلعه‌نویی اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای داشتم و با توجه به اینکه می‌دانم تراکتورسازی چه هواداران پرشوری مثل پرسپولیس دارد به این تیم پیوستم.

 

* محسن بنگر هم تراکتوری شده و...

- بله، امسال نفرات خوبی به تراکتورسازی آمدند و اسکلت فصل گذشته هم حفظ شده است. مطمئن باشید ما در لیگ شانزدهم مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود.

 

* در پایان حرف خاصی نداری؟

- از قول من بنویسید روزی به پرسپولیس برمی‌گردم چون هر چه دارم از این تیم است اما از امروز بازیکن تراکتورسازی هستم و تمام تلاش خود را به خرج می‌دهم تا این تیم فصل آینده جام بگیرد.