خوردبین: برانکو باید با کی روش توافق کند

محمود خوردبین در حاشیه تست پزشکی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: برای اولین بار است به اینجا آمده ام. امکانات اینجا مرا شگفت زده کرد. همه چیز در حد عالی است. من به همه پرسنل این مرکز خسته نباشید می گویم که چنین مرکز کاملی تدارک دیده اند. 

وی درباره تاثیر این تست گفت: صد در صد تاثیر این تست مثبت است. تا پایان فصل کارنامه جسمی بازیکن در اختیار باشگاه است. می دانیم که چه تمرینی باید انجام بدهد یا ندهد. این خیلی خوب است.

خوردبین همچنین گفت: بازیکنان تیم ملی حق ندارند سر تمرین پرسپولیس شرکت کنند چه برسد به اینکه به اینجا بیایند. صد در صد تیم ملی بر باشگاه ارجحیت دارد اما بازیکن باید بیاید سر تمرین باشگاهی و قطعا نبودن آنها در تمرین باشگاهی تاثیر می گذارند.

وی درباره اختلاف به وجود آمده درباره برانکو و کی روش گفت: متاسفانه در این میان فقط بازیکن متضرر می شود. در این طرف مربی باشگاهی اش او را جریمه می کند و از آن طرف اگر به تیم ملی نرود ممکن است از تیم ملی خط بخورد. امیدوارم برانکو و کی روش در نشستی که به نظر می رسد باید با هم داشته باشند این مسائل را بین خود حل و فصل کنند.

خوردبین درباره اینکه برانکو گفته بازیکنان ملی پوش به دلیل غیبت در اردوی تیم باشگاهی جریمه می شوند گفت: صد در صد بازیکن طبق اعلام سرمربی جریمه خواهد شد. البته فکر می کنم در نهایت با تعاملی که بین تیم ملی و پرسپولیس صورت بگیرد این مشکل هم برای بچه های ملی پوش به وجود نخواهد آمد. چون آنها در این میان بی تقصیر هستند و بین دو سلیقه مربی پرسپولیس و تیم ملی گیر افتاده اند.

خوردبین در این باره که آیا خودش هم در تست پزشکی در ایفمارک شرکت کرد یا نه گفت: من هم در تست قلب شرکت کردم اما به من گفتند که زیاد اوضاع خوبی ندارم.

وی درباره اینکه قرار است از سرپرستی پرسپولیس کنار برود تا باقری جایش را بگیرد گفت: من با طاهری همه حرف هایم را زده ام. این اخباری است که برخی دوستان شایعه پراکنی می کنند یا مثلا می نویسند که خوردبین استعفا کرد. شاید کسی دوست ندارد من این جا باشم. این تصمیمات مختص باشگاه و مدیرعامل آن است. به نظرم کسانی که این کار را انجام می دهند هدفی را دنبال می کنند. امیدوارم به هدف شان برسند.