علی قربانی در مورد حضورش در استقلال گفت:‌ پوشیدن پیراهن استقلال برای من افتخار بزرگی است. بعد از پایان لیگ چند پیشنهاد خوب داشتم که جدی‌ترین آنها مربوط به ذوب‌آهن بود، اما در نهایت به استقلال‌ آمدم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از اعتماد منصوریان هم کمال تشکر را دارم و امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رقابت با مهاجمان استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم سخت نیست، تأکید کرد: مطمئناً فیکس بازی کردن در استقلال کار آسانی نیست و همه بازیکنان در همه پُست‌ها رقابت می‌کنند. من برای ثابت کردن خودم خیلی انگیزه دارم و از رقابت با مهاجمان استقلال استقبال می‌کنم. می‌دانم فصل خیلی سختی در پیش دارم، اما نهایت تلاشم را برای موفقیت در استقلال انجام می‌دهم.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در مورد خریدهای استقلال و اینکه آیا این تیم می‌تواند در فصل آینده قهرمان شود، گفت: ‌استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و منصوریان هم تلاش کرد بر اساس نیازهای فنی استقلال بازیکن بگیرد. مطمئناً استقلال فصل بعد یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و با این پتانسیل می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.