لوکا ماریچ پس از پایان لیگ برتر پانزدهم، ایران را به مقصد زادگاهش ترک کرد و در این میان با دو پیشنهاد خوب از تیم‌های دیگر روبه‌رو شد.

مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهادهای خود را با برانکو در میان گذاشت و سرمربی پرسپولیس هم به او گفت: «قصد دارم دو، سه مدافع جدید بخرم اما اگر موفق به انجام این کار نشدم، با تو هماهنگ می‌کنیم تا به پرسپولس برگردی.»

خیال پرسپولیسی‌ها از جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده راحت بود. با توجه به جذب سید جلال حسینی، برانکو قصد داشت تنها یک مدافع دیگر برای تقویت نیمکت تیمش به خدمت بگیرد اما هم کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده و هم دو، سه گزینه دیگر از دست پرسپولیسی‌ها پریدند.

به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس مجبور شدند دوباره با ماریچ مذاکره کنند. این مدافع 29 ساله شرط گذاشته تنها در صورتی قرارداد خود را تمدید می‌کند که ابتدا مطالبات فصل گذشته او تسویه شود و در لحظه عقد قرارداد هم بخشی از پول فصل آینده خود را دریافت کند اما باشگاه پرسپولیس در حال حاضر توانایی انجام هیچ یک از این دو کار را ندارد.

همچنین ماریچ شرط گذاشته مبلغ قراردادش برای فصل آینده افزایش پیدا کند. این در حالی است که باشگاه می‌خواهد از مبلغ فصل گذشته او کم کند. هر چند گفته می‌شود مدافع دیگری جایگزین ماریچ خواهد شد اما این مدافع کروات بدش نمی‌آید به پرسپولیس برگردد، پول بگیرد و احتمالاً فیکس هم بازی کند.