پس از شکست مقابل ملوان
بازیکنان پرسپولیس در رختکن حبس شدند




پس از شکست پرسپولیس مقابل ملوان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، علی دایی و حبیب کاشانی به سرعت در رختکن حاضر شدند و افراد متفرقه را بیرون کردند.
دایی و کاشانی در شرایطی پس از بازی بازیکنان پرسپولیس را در رختکن حبس کردند که خبرنگاران و رسانه‌ها دقایق طولانی برای انجام مصاحبه با کادرفنی و سایر نفرات این تیم پشت درب‌های بسته ماندند.
در این دیدار کنفرانس مطبوعاتی برگزار نشد و دایی ترجیح داد در رختکن پرسپولیس بماند.
دیدار پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید.



نمی‌دانم چه بلایی سرمان آمده بود
نوری: در دربی جبران می‌کنیم



هافبک پرسپولیس گفت: در دربی جبران می‌کنیم و استقلال را شکست می‌دهیم.

محمد نوری پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل ملوان اظهار داشت: خیلی بد بودیم و به هیچ وجه در حد و اندازه‌های پرسپولیس نبودیم.
نوری افزود: نمی‌دانم در این مسابقه چه بلایی بر سر تیم آمده بود و همه از این اتفاق ناراحتیم. هواداران، ما را ببخشند و قول می‌دهیم به زودی این شکست را جبران کنیم.
وی تأکید کرد: مطمئن باشید در دربی جبران می‌کنیم و استقلال را شکست می‌دهیم.



کنفرانس مطبوعاتی دیدار پرسپولیس و ملوان برگزار نشد
پس از پایان دیدار پرسپولیس و ملوان کنفرانس مطبوعاتی برگزار نشد.


پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان و مصاحبه سرمربیان ۲ تیم در کنار زمین، کنفرانس مطبوعاتی در شرایطی که اکثر خبرنگاران منتظر صحبت‌های سرمربیان ۲ تیم بودند، برگزار نشد.
علی دایی ترجیح داد در رختکن بماند و پورغلامی نیز از حضور در کنفرانس مطبوعاتی امتناع کرد.
دیدار پرسپولیس و ملوان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

تیم را جریمه می‌کنیم و کم‌کارها را به تیم " ب " می‌فرستیم
کاشانی: دایی مقصر نیست؛ بازیکنان کم‌کاری کردند



سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اشکال از دایی نیست و ایراد کار از بازیکنان است و آنها قطعاً کم‌کاری کردند.

حبیب کاشانی پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: خیلی بد بودیم و از همین بازی کم کارها را به تیم «ب» می‌فرستیم، چون دستورات دایی در زمین اجرا نشد.
وی با اشاره به اینکه همانطور که تشویق می‌کنیم، امروز هم بابت این شکست تیم را جریمه خواهیم کرد، ادامه داد: اشکال از دایی نیست و ایراد کار از بازیکنان است. آنها دستورات را رعایت نکردند و قطعاً کم کاری کردند.

کاشانی تاکید کرد: وقفه‌های لیگ نیز به ما ضربه زد. به طور مثال استیل‌آذین امروز ۵ گل از سپاهانی خورد که جمع گل‌هایش در لیگ برتر به عدد ۵ نمی‌رسید، اما سپاهان از این وقفه و تعطیلی لیگ استفاده کرد و ۵ گل به حریف زد.
وی خاطرنشان کرد: نوری و حقیقی ۲ ملی‌پوش ما مشکل جسمی نداشتند، اما مشکل روحی داشتند. در آن سوی میدان دیدید که پژمان نوری چگونه مانند جوان‌های ۲۲ ساله ۹۰ دقیقه دوید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: افشاریان نیز در حد و اندازه‌های خودش نبود و ۲ پنالتی برای ما نگرفت، البته هواداران نیز با ادبیاتی که به کار بردند او را تحریک کردند.
وی تصریح کرد: باید به خودمان بیاییم، ما پرسپولیس نبودیم و باید در دربی جبران کنیم. این مشکلات را ریشه‌یابی می‌کنیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم، چون در ورزشگاه آزادی این اتفاق، اتفاقی معمولی نیست.

از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم
دایی: پراشتباه و بد بودیم؛ مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم



سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برابر ملوان نمایش خوبی نداشته است گفت: در دیدار مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم.

علی دایی پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل ملوان اظهار داشت: به ملوان تبریک می‌گویم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما مستحق شکست هم نبودیم.
وی با انتقاد از عملکرد خداداد افشاریان داور بازی گفت: در این دیدار یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و پژمان نوری و رمضانی ۲ بازیکن ملوان باید با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شدند که داور این کار را نکرد.

دایی با انتقاد از عملکرد خط دفاع تیمش عنوان کرد: مدافعان تیم ما در این بازی پراشتباه ظاهر شدند و به راحتی مقابل مهاجمان ملوان مغلوب شدند.
وی ادامه داد: در فوتبال وقتی نتوانی گل بزنی، گل می‌خوری و در روزی که باید ۳ امتیاز بازی را می‌گرفتیم نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره حضور غلامرضا رضایی تا پایان بازی اظهار داشت: مجبور بودیم در این دیدار به گل برسیم و باید از حضور رضایی در خط حمله استفاده می‌کردیم.
دایی درباره عدم حضور نورمحمدی حتی روی نیمکت ذخیره‌ها گفت: نورمحمدی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما به‌دلیل عدم امادگی در تمرینات، کادر فنی تصمیم گرفت از حضور این بازیکن در این دیدار استفاده نکند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه درباره بازیکنان ملی‌پوش دنبال بهانه‌جویی نیست گفت: فشار بیش از اندازه بر روی بازیکنان ملی‌پوش ما در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و باعثعدم نتیجه‌گیری پرسپولیس مقابل ملوان شد.
دایی درباره گرفتن وقت اضافه در حدود ۹ دقیقه در این دیدار اظهار داشت: بازیکنان ملوان در تمامی لحظات بازی اقدام به وقت کشی می‌کردند و گرفتن این زمان کاملاً درست بود.

وی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال عنوان کرد: در بازی مقابل استقلال چیزی برای از دست دادن نداریم و باید پیروز این میدان شویم. در دربی محکوم به برد هستیم و باید با تفکر در این دیدار به میدان برویم.


پرسپولیسی‌های سابق تیم دایی را زمین‌گیر کردند
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی از هفته دهم لیگ برتر در حضور ۱۰ هزار تماشاگر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که با برتری ۳ بر ۲ ملوان خاتمه یافت.
در آغاز این دیدار غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس در دقیقه ۳ گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه ملوان بر بازی مسلط شد و موفق شد توسط محمد رستمی در دقیقه ۱۰ بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۱۷ مهرداد اولادی در محوطه جریمه پرسپولیس با خطا متوقف شد تا افشاریان داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان دهد و اولادی با قرار گرفتن در پشت توپ دروازه تیم سابق خود را برای دومین بار باز کند.

در آغاز نیمه دوم پرسپولیس حملات متعددی را بر روی دروازه ملوان طرح‌ریزی کرد و مازیار زارع بازیکن سابق ملوان از پشت محوطه جریمه در دقیقه ۴۹ دروازه ملوان را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.
این نتیجه تا اواخر دیدار پابرجا بود که پژمان نوری بازیکن پیشین پرسپولیس در دقیقه ۸۸ بار دیگر دروازه پرسپولیس را گشود تا تیم علی دایی دومین شکست فصل خود را تجربه کند.

داوری این دیدار بر عهده خداد افشاریان بود. این داور به پژمان نوری، علی رمضانی و سعید سالارزاده از ملوان و سپهر حیدری، مهدی شیری و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
سپهر حیدری با دریافت کارت زرد ۳ اخطاره شد و دربی ۶۹ مقابل استقلال را از دست داد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، شیثرضایی، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، مازیار زارع، مهدی شیری(از دقیقه ۸۷ حسین بادامکی)، محمد نوری، محمد پروین(از دقیقه ۵۸ هادی نوروزی)، امیرحسین فشنگچی(از دقیقه ۸۳ آرفی)، غلامرضا رضایی
سرمربی: علی دایی

ترکیب ملوان:
مهدی رحیم‌زاده، ابوالحسن جعفری، هادی تامینی، پژمان نوری، مهرداد اولادی، محمد حیدری، سعید سالارزاده، علیرضا رمضانی(از دقیقه ۷۵ پورغلامی)، محمد نزهتی، مهران جعفری، محمد رستمی
سرمربی: فرهاد پورغلامی