رحمانی در مورد تازه‌ترین شرایطش گفتگویی انجام داد.

 

بالاخره استقلالی شدنم اتفاق افتاد

از آمدنم به استقلال خیلی خوشحالم و بالاخره این اتفاق برای من افتاد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از تیم داشتند. امیدوارم استقلال با حضور علی آقا منصوریان و کادرفنی قوی ایشان و بازیکنانش بتواند امسال نتایج خیلی خوبی بگیرد.  

 

برای آقای ماجدی احترام زیادی قائلم

وقتی از این بازیکن در مورد صحبت میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه بختیار لیاقت پوشیدن پیراهن شماره 7 را دارد سؤال شد پاسخ داد: از آقا میرشاد ممنونم. فکر کنم در تیم‌ملی جوانان یا امید سرپرستم بود. او انسان با شخصیتی است و احترام زیادی برایش قائلم، امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشد.

 

فکر نمی‌کنم دوستی من و رحمتی مشکلی داشته باشد

دوستی من و مهدی رحمتی همیشه بوده و هست و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. مهدی دوست خیلی خوب من است و در خیلی از شرایط به من کمک کرده.

 

همه چیز روی روال است

فصل که تمام شد دوست داشتم استراحت کنم و کمی از محیط دور باشم به دلیل حواشی‌ای که پیش آمده بود خیلی صدمه دیده بودم. از طرفی درگیر کارهای اداری، اخذ خروجی و پاسپورت بودم و از طرفی درگیر تمرینات و خدا را شکر الان همه چیز روی روال است.

 

مگر می‌توان در استقلال خوب نبود!

انگیزه بسیار زیادی دارم، بعد از اینکه استقلال را انتخاب کردم برنامه‌ریزی‌های زیادی نیز انجام دادم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای همین تمرینات خوبی را انجام می‌دهم. با انگیزه فراوان به اینجا آمدم و خوب بودن در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس یک قانون است و غیر از این هم نمی‌تواند باشد. انشاءالله که سال خیلی خوبی برای خودم، تیمم و هوادارانم باشد.

 

معلوم نیست شماره 7 را بپوشم یا نه

من از تمام هواداران و کسانی که من را لایق پوشیدن شماره 7 می‌دانند خیلی ممنونم. شماره 7 قبل برتن فرهاد مجیدی بوده که هواداران استقلال خیلی دوستش داشتند و الان هم معلوم نیست چه کسی قرار است شماره 7 بپوشد و این آقای منصوریان است که در این باره تصمیم می‌گیرد.

 

با اتریش بازی نکردیم، معذرت!

یک معذرت‌خواهی به محمدرضا احمدی عزیز بدهکارم. در برنامه شب گذشته یورو 2016 در خدمت آقای احمدی، جاودانی و حمیدرضا صدر عزیز بودم، من خودم به آقای احمدی گفتم ما با اتریش بازی کردیم که متوجه شدم اشتباه کردم. ما در اتریش بازی دوستانه‌های زیادی داشتیم و در آن لحظه حضور ذهن نداشتم از طرفی قبلش 7، 8 ساعت در پرواز بودم و واقعاً خسته شده بودم. از همین جا از آقای احمدی بابت اشتباهم معذرت‌خواهی می‌کنم.

 

خوشحالم شاگرد آقای منصوریان شدم

از اینکه شاگرد علی آقا شدم خیلی خوشحالم. امیدوارم با شروع بازی‌ها ما بازیکنان بتوانیم کمکش کنیم، شک ندارم آقای منصوریان خیلی فوق‌العاده است. او مربی جوانی است که خودش چند سال در استقلال بازی کرده و به همین دلیل رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد. تمام دستیارانش بسیار کاربلد هستند و امیدوارم به کمک همدیگر سال خوبی را رقم بزنیم.