پرسپولیس با یک مهاجم و مدافع کامل می‌شود

حمید استیلی در رابطه با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در روند جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را بر حسب نیازش جذب کرده است. تنها موضوع جذب یک مهاجم خوب است که جای طارمی را پر کند.

وی افزود: پرسپولیس امسال هم جزو مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و قطعا بهتر از سال گذشته نتیجه خواهد گرفت. پرسپولیس در نقاطی که نیاز به تقویت داشت بازیکنان مورد نظر را جذب کرده است و فکر می‌کنم اگر یک مدافع خوب خارجی نیز جذب کند، نتایج خوبی خواهد گرفت.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد چالشی که بین برانکو و کارلوس کی‌روش به وجود آمده، تصریح کرد: هر دو این مربیان خارجی و حرفه‌ای هستند و بهتر حرف خود را می‌فهمند. من زیاد در جریان این موضوع نیستم  اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دوران بدنسازی پیش فصل، زمان سرنوشت سازی برای تیم‌ها محسوب می‌شود و بازیکنان باید در خدمت تیم‌هایشان باشند.

استیلی در پایان خاطرنشان کرد:  بازیکنان در این دوران باید در اختیار تیم باشند تا علاوه بر آمادگی بدنی، از نظر ذهنی نیز آماده حضور در  مسابقات شوند و غیبت آن‌ها در این دوران می‌تواند هم به بازیکن و هم به باشگاه ضربه بزند. هنگامی هم که من سرمربی پرسپولیس بودم، تنها سه روز پیش از آغاز مسابقات لیگ، ملی‌پوشانم را به من دادند که این موضوع به ما ضربه زد. بهتر است در این مواقع تعاملی میان سازمان لیگ و تیم ملی به وجود بیاید تا دیگر شاهد این چالش ها نباشیم.