در سال هایی که مدیریت آکادمی استقلال برعهده علیرضا منصوریان بود جوانی به نام یعقوب کریمی در تیم های جوانان و امید باشگاه کشف و پرورش یافت که بعدها در تصمیمی عجیب از سوی مدیریت وقت به نفت فروخته شد تا زیر نظر حسین فرکی به یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران بدل شود.

 

منصوریان چه آن زمان که مدیر آکادمی استقلال بود چه بعدها که در تیم های ملی بزرگسالان و امید مشغول به کار شد همواره از یعقوب کریمی و توانایی های فنی اش به نیکی یاد می کرد به نحوی که این بازیکن در تیم امید ایران هم یکی از کلیدی ترین مهره های علی منصور قلمداد می شد.

 

 

اما یعقوب در چند فصل گذشته به خصوص از آن روزی که تصمیم به رفتن به سپاهان گرفت دیگر نتوانست روزهای درخشانی داشته باشد و بازگشت او به استقلال هم این رویه را تغییر نداد  تا جایی که اواخر فصل گذشته حتی زمزمه کنار گذاشته شدن او از لیست استقلال نیز به گوش رسید اما با بازگشت منصوریان این بازیکن در تیم ماندنی شد آن هم با انگیزه های کاملا متفاوت.

 

یعقوب کریمی که حالا بعد از رحمتی و خسرو حیدری به عنوان کاپیتان سوم استقلال معرفی شده دوباره به علیرضا منصوریان کاشف اصلی اش در آکادمی استقلال رسید تا بلکه فصلی درخشان با پیراهن استقلال پشت سر بگذارد و به همان بازیکنی تبدیل شود که طرفداران انتظار دارند، ببینند.

 

 

شماره 8 استقلال بدون شک آخرین فرصت را برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی و مهم در استقلال به دست آورده و باید هر طور شده برای خودش در تیم رویایی علی منصور جایگاهی ثابت به دست بیاورد و نشان دهد هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد.